Compaq 5722 aanpassen

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 25078

Topicstarter
De kast van m'n compaq is n beetje errug beschadigd. Dus daarom wil ik alles overzetten naar een standaard big-tower. Alles leuk en aardig.

Alleen, compaq heeft besloten om 1 printplaatje voor in de kast te frutten met daarin een powerswitch, hdd led en power led. Deze wil ik dus ook overzetten.

Heb nu dus de powerswitch over kunnen zetten naar m'n andere kast, maar nu moeten de powerled en de hdd led nog. De powerled geeft n beetje problemen.
Nu ben ik op zoek naar een aansluitschema van het printplaatje, zodat ik kan zien welke functie de kabels hebben. Heb bij compaq als gezocht, en heb al met mn testboy gepruld, maar die heb ik momenteel niet meer.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn 6 aders, wit, blauw, groen oranje geel en rood. Wit en blauw was voor de powerswitch, maar een van deze 2 heeft volgens mij ook een dubbel functie (powerled).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-06 22:42

Turkish

zhé germans

Kan je toch doormeten, waarom heeft er volgens jou eentje een dubbelfunctie? Twee voor power, twee voor powerled en nog twee voor HDD activity...

Ik denk dat het printplaatje als enige doel heeft dat het monteren in de Compaqkast makkelijker maakt en voor de rest vrij nutteloos is. Gewoon losknippen en vastmaken aan de connectoren van je nwe ATX kast

'When you're not paying for the product, you are the product!'