Ik heb de search er eens op geraadpleegt maar ik kom er niet uit,omdat ik niet eens weet hoe het heet.
Ik hou het nog het meest op auto complete maar daarmee kom ik ook niet verder.
Als ik aan iemand een mailtje stuur en ik tik van de ontvanger een deel van de naam in dan komt eudora met een soort van popup lijstje waaruit je de naam van iemand kan aanklikken die daar in voor komt.
bo laat dan een dropdown lijstje zien van bv boven@beneden.com, bovenste@beste.com enz.
In de loop van de jaren is dit lijstje ernstig vervuild geraakt en ik zou het willen opschonen.
Autocomplete schoonmaken via windows explorer werkt niet.
Ik kan de optie binnen eudora (pro 5.1) ook niet vinden.
Hoe schoon ik de lijst op ?
Als dit topic op slot gaat,dan hoop ik dat ik toch de link krijg waar dit probleem dan zou staan,ik ben gewoon niet goed in het invullen van trefwoorden.
Tevens een misschien bekend tipje, via hotmail popper kan je in eudora je hotmail gebruiken zoals in outlook.
Nick.
/edit
Okay,dacht er net aan hoe het hoort,dat ik mijn eigen bericht moet editen als het het eerste cq laatste bericht is. (ziet u admods..ooit leer ik het
)
Ik had opeens een brainwash... overkomt me niet vaak maar goed.
Ik voeg een niet bestaande naam toe aan een e-mailtje en vervolgens heb ik in de recent geopende files in de Eudora directory gezocht op die naam.
Hij dook op in history.lst een plain text file.
(nu ik dat wist vond ik op internet talloze artikels er over,waar ik er eerst geen een vond)
Met een tekst editor heb ik het file aangepast,de niet gebruikte namen verwijderd.
Dat had ik misschien beter eerst kunnen doen maar ik kwam er simpelweg niet op.
Ohja, hotmail popper is freeware en te vinden op www.boolean.ca
Ik hou het nog het meest op auto complete maar daarmee kom ik ook niet verder.
Als ik aan iemand een mailtje stuur en ik tik van de ontvanger een deel van de naam in dan komt eudora met een soort van popup lijstje waaruit je de naam van iemand kan aanklikken die daar in voor komt.
bo laat dan een dropdown lijstje zien van bv boven@beneden.com, bovenste@beste.com enz.
In de loop van de jaren is dit lijstje ernstig vervuild geraakt en ik zou het willen opschonen.
Autocomplete schoonmaken via windows explorer werkt niet.
Ik kan de optie binnen eudora (pro 5.1) ook niet vinden.
Hoe schoon ik de lijst op ?
Als dit topic op slot gaat,dan hoop ik dat ik toch de link krijg waar dit probleem dan zou staan,ik ben gewoon niet goed in het invullen van trefwoorden.
Tevens een misschien bekend tipje, via hotmail popper kan je in eudora je hotmail gebruiken zoals in outlook.
Nick.
/edit
Okay,dacht er net aan hoe het hoort,dat ik mijn eigen bericht moet editen als het het eerste cq laatste bericht is. (ziet u admods..ooit leer ik het
Ik had opeens een brainwash... overkomt me niet vaak maar goed.
Ik voeg een niet bestaande naam toe aan een e-mailtje en vervolgens heb ik in de recent geopende files in de Eudora directory gezocht op die naam.
Hij dook op in history.lst een plain text file.
(nu ik dat wist vond ik op internet talloze artikels er over,waar ik er eerst geen een vond)
Met een tekst editor heb ik het file aangepast,de niet gebruikte namen verwijderd.
Dat had ik misschien beter eerst kunnen doen maar ik kwam er simpelweg niet op.
Ohja, hotmail popper is freeware en te vinden op www.boolean.ca
[ Voor 28% gewijzigd door Nick39 op 11-09-2003 11:31 ]