Toon posts:

Outlook XP langzaam *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor verschillende redenen heb ik mijn pc meerdere keren moeten installeren en de hele tijd heb ik toen mijn pst file geimport in de nieuwe outlook of gewoon in de goeie folder neergezet. Maar nu bij mijn laatste install is outlook onzettend traag geworden. Het opstarten is zeer traag en als ik op een ander bericht klik dan duurt het heel lang om het te lezen. Ik heb ook geprobeerd een nieuwe pst file te maken maar hij blijft heel traag. Ik heb voor de rest geen Norton of iets anders geinstalleerd. Heeft iemand een idee?

Bedankt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Outlook = Software Algemeen :)

+ titel even aangepast

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Spijt me, maar hij draait hier als een tierelier. Met Norton, dus wellicht moet je die 's installeren.. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 21:36 ]

Verwijderd

Misschien even Spyware checker erover heen halen. Spybot - Search & Destroy bijvoorbeeld. Defragmenteren kan ook wel eens helpen, is je hele pc langzaam of alleen maar outlook?

Verwijderd

Topicstarter
nee het is alleen Outlook XP trouwens niet 2003. Ik heb nu een SATA Raid van Maxtor dus daar zal het niet aan liggen. Ik ga ff defraggen maar ik denk niet dat dat het is.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Toevallig Messenger integration nog aanstaan in je Options?

* alt-92 kickte laatst MSN Messenger gelijk van een verse XP install af maar had dat eigenlijk pas na OfficeXP install moeten doen.

Als Messenger dan uitstaat of pleite is loopt OLXP zo brak als wat totdat je die integratie-optie uitzet..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Zet bij Extra -> Opties en dan het tabblad overige het vinkje bij Instant Messaging inschakelen in microsoft Outlook uitzetten..
dan gaat alles weer rete snel

misschien een late reply, maar er zijn meer mensen met dit probleem.. helpt mensen dus die de search nu bebruiken want ik kon het antwoord zo 1, 2, 3 niet vinden

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 23:01 ]

• amsterdamned
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 15:22
hey thnx!!! dat van dat windows messenger is het ! gaat ipv 30 seconden laden naar 1 seconden laden. Had toevallig windowsmessenger uninstall gedaan omdat ik msn messenger gebruik.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 12:59
Dit is inderdaad een veel voorkomende issue.. Waar ik zelf ook een keer last van heb gehad. Toen heb ik ook hier op GoT een oplossing gevonden (misschien ook wel in dit topic ;)). Misschien was het een beetje onnodig om te kicken, maar er was nog niet gezegd dat de opties die BackSlash32 en Notorious aangaven ook echt werkte. Dus ik denk dat het nu wel opgelost is :)

Verwijderd

om de zoveel dagen berichten archiveren helpt ook.
Je hebt dan gelijk een backup van je ouwe post in de file archive.pst
die je op een willekeurige plek kan laten.

extra, opties, autoarchiveren.

mzzl :P
Pagina: 1