Zoals ik het hier hoor waren er een behoorlijk aantal verkopers op de HCC die niet weten waar ze het over hebben. Dit is niet altijd zo handig, maar het is wel een goede oplossing voor het personeel's tekort. Misschien was het handiger geweest om 2 wachtrijnen in te stellen, een voor de mensen met technische vragen en de andere voor de mensen die wat willen kopen.
Wat betreft het "testen" van de verkopers, dat is ziek, maar vergeet niet dat er ook echt mensen zijn die de specs van iets willen weten, maar die niet kunnen vinden op het internet (vertel mij maar eens eventjes wat het verschil is tussen de MSI K7T PRO 2A en de non-A versie en wat het verschil is tussen de hardware revisions van deze moederborden.....)
Wat betreft het "testen" van de verkopers, dat is ziek, maar vergeet niet dat er ook echt mensen zijn die de specs van iets willen weten, maar die niet kunnen vinden op het internet (vertel mij maar eens eventjes wat het verschil is tussen de MSI K7T PRO 2A en de non-A versie en wat het verschil is tussen de hardware revisions van deze moederborden.....)