Ik ben bezig om al mijn projecten te bundelen mbv een superbuild en dat gaat allemaal heel aardig. Het enigste waar ik nog geen oplossing voor heb gevonden is bij afhankelijkheden tussen de projecten.
Ik heb intussen de volgende masterbuild build.xml
In dit geva worden de afhankelijkheden tussen de projecten goed opgezet, maar de jars van de subprojecten worden niet gecopieerd. En als ik in een subproject zit, en ik wil een fresh build, en dat project heeft afhankelijkheden naar een ander subproject, dan zou ik het liefst zien dat hij de eventueel verouderde jars verwijderd en opnieuw dat subproject gaat builden.
Ik krijg dit wel voor elkaar door gewoon een paar copieer task ed te maken, maar ik vind dit een hele rommelige oplossing. Wie kan me wat verder helpen?
Ik heb intussen de volgende masterbuild build.xml
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| <project name="Master-Builder" default="clean-dist-all"> <target name="do-appender"> <ant dir="appender" target="${target}" inheritAll="false"/> </target> <target name="do-nullRejectors"> <ant dir="nullRejectors" target="${target}" inheritAll="false"/> </target> <target name="do-swingWidgets"> <ant dir="swingWidgets" target="${target}" inheritAll="false"/> </target> <target name="do-indentBuffer"> <ant dir="indentBuffer" target="${target}" inheritAll="false"/> </target> <target name="do-all" depends="do-appender,do-nullRejectors,do-swingWidgets,do-indentBuffer"/> <target name="clean-all"> <antcall target="do-all"> <param name="target" value="clean"/> </antcall> </target> <target name="dist-all"> <antcall target="do-all"> <param name="target" value="dist"/> </antcall> </target> <target name="clean-dist-all" depends="clean-all,dist-all"/> </project> |
In dit geva worden de afhankelijkheden tussen de projecten goed opgezet, maar de jars van de subprojecten worden niet gecopieerd. En als ik in een subproject zit, en ik wil een fresh build, en dat project heeft afhankelijkheden naar een ander subproject, dan zou ik het liefst zien dat hij de eventueel verouderde jars verwijderd en opnieuw dat subproject gaat builden.
Ik krijg dit wel voor elkaar door gewoon een paar copieer task ed te maken, maar ik vind dit een hele rommelige oplossing. Wie kan me wat verder helpen?