Toon posts:

Linksys probleem (Diag?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goeie morgen...
ik heb nou wel internet omdat ik de router er tussen uit heb gehaald want toen ik vanmorge wakker werd was de netwerk kabel niet aangesloten :? dus ik loop naar de router en modem toe en: jah hoor router doet raar.... er brand nog maar 1 lampje en dat is die van de diag ofzo, ik kan nergens vinden wat dat betekent en of ie nou echt kapot is ofzo.... en ik neem aan dat er na 2 of 3 maanden nog wel garantie op zit ofni? :+
alvast bedankt :*)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Of de stroom er eens afgooien en opnieuw insteken, en als dat niet werkt ... resetten (zit rechts naast je diag. lampje)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
mmm nou werkt ie weer... thnx
ik durfde eigelijk die reset knop ni te gebruiken omdat er dan mischien bruikbare informatie verloren zou gaan ofzo... maar nou weet ik nog niet wat er fout is gegaan... iemand een idee?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Als hij nu werkt, gewoon ff de instellingen alvast opschrijven. Altijd handig.

En voor de rest niet inzitten over het waarom hij ineens op diag stond. Is hier ook al een keer gebeurd. Gewoon ff van de stroom afgegooid en hij doet het weer. Kan altijd wel eens. Ik maak me er iig niet druk over.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay