[PC] MOHAA: Breakthrough

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

GG85

.......

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/spacer.gif

Nu de multiplayer demo van Breakthrough is gereleased begint bij veel mensen het Mohaa gevoel weer te kriebelen, de add-on van het allom geprezen Allied Assault en Spearhead komt namelijk over enkele weken uit!
Het spel is een add-on voor Mohaa: Allied Assault en/of Spearhead en zal net als Spearhead een korte maar goede singleplayer ervaring worden en bevat natuurlijk weer perfecte ongecompliceerde multiplayer!
Nieuw hierin is de Liberation mode de we wel kennen van andere games en die dus geen verdere toelichting nodig heeft.

De multiplayer demo is overigens hier te halen:
http://www.gamershell.com/download_3343.shtml

Voor de mensen die mijn startpost maar niks vinden: ik heb de eerste dagen geen tijd om een mooie te maken dus als je je geroepen voelt en eeuwige roem in de startpost en dit topic wel ziet zitten ;) , mail me dan maar even.

[ Voor 5% gewijzigd door GG85 op 11-09-2003 10:13 ]

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Addon, geen opvolger. ;)
Spearhead zoog, die heeft Mohaa heel erg veranderd in een negatieve manier.
Ik download even de multiplayer demo.

Verwijderd

Hmm ik heb m net binnen, ik krijg een fout bij het openen:

in stub32 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Als ik dan op details klik zie ik modname nview.dll en nog een hoop ander gezeik O_o

Begint weer is lekker bij EA :Y

Verwijderd

Neej ik stick lekker bij good ol' Allied Assault! Spearhead, de gameplay ervan had voor mij gewoon niet meer de "Mohaa feel" :) !

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ook dit is weer een spearhead kloon, goed voor de prullebak dus...Call of Duty, here i come.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

GG85

.......

Topicstarter
Nee, goed voor multiplayer ;)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07-2025

DeX

KillerAce_NL schreef op 11 september 2003 @ 09:42:
Ook dit is weer een spearhead kloon, goed voor de prullebak dus...Call of Duty, here i come.
My thought exactly..
Maar ik heb ehm toch gedownload..
Zal ehm vanavond ff testen.

Verwijderd

GG85 schreef op 11 September 2003 @ 10:12:
Nee, goed voor multiplayer ;)
Ik speel zelf bij de wereldtop van MoHAA, maar één van de voornaamste redens waarom spearhead een flop was geworden kwam door het leanen. Het is met spearhead niet meer mogelijk om tegelijktijdig te leanen en te lopen, en dat was nou juist één van de dingen wat MoHAA erg leuk maakt voor online gameplay.

Kortom ik hoop dat ze slim zijn geweest en de mogelijkheid terug hebben gebracht ^_^

Verwijderd

hehe welke clan?

In spearhead kan je leanen wel aanzetten trouwens, tis een serversided optie, maar op zowat elke server staatie dus uit, omdattie default uit staat. SH zoog idd, en breakthrough is niets beter, gewoon nieuwe maps / models / wapens, big deal. In de prullebak met die meuk.

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-12-2025

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik vind die demo van breaktrough wel stukken beter dan die van CoD.

De gameplay van CoD (Call of Duty btw) vind ik echt op niks trekken...

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
GG85 schreef op 11 September 2003 @ 08:13:
Voor de mensen die mijn startpost maar niks vinden: ik heb de eerste dagen geen tijd om een mooie te maken dus als je je geroepen voelt en eeuwige roem in de startpost en dit topic wel ziet zitten ;) , mail me dan maar even.
Laatst nog een MED over gemaakt, geen startposts maken als hij niet af is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.