re-open topic

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Topicstarter
Graag wil ik bij deze het volgende topic weer open hebben:
TELEPLAN :(

Aangezien het topic zomaar dichtgegooid is zonder daadwerkelijke reden,vind ik dat dit topic must continue.

Er zullen een hoop mensen blij mee zijn aangezien er nog veel problemen zijn wat Teleplan betreft (mark my words).

[ Voor 17% gewijzigd door MarElo op 11-09-2003 05:05 ]

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10 22:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

euhh beetje oud topic, niet :?
wat voor zinnige bijdrage wou je daar nog aan gaan toevoegen dan?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:24
Als jij denkt dat het nuttig is om door te gaan kun je ook een nieuwe topic open met een verwijzing naar deel 1 in de beginpost :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

BeZaX schreef op 11 September 2003 @ 07:25:
Als jij denkt dat het nuttig is om door te gaan kun je ook een nieuwe topic open met een verwijzing naar deel 1 in de beginpost :)
Nee. Het moet wel met toestemming van......
of je mailt even een modje, die kan je meer info hierover geven.
Of je spreekt ze aan met MSN / ICQ / mIRC :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BeZaX
Emailen heeft zin... :( Ik gisteren wat naar XceeD toegestuurt, hij was online maar ik heb nog steeds niks ontvangen!

[ Voor 7% gewijzigd door BeZaX op 11-09-2003 08:50 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
BeZaX schreef op 11 September 2003 @ 08:47:
Emailen heeft zin... :( Ik gisteruh wat naar XceeD toegestuurt, hij was online maar ik heb nog steeds niks ontvangen!
Misschien was hij niet thuis, of had hij wat anders... Je krijgt echt wel antwoord terug hoor. :)

• BeZaX
Hij was online, want hij poste toen op het forum. Maar het maakt niet uit. ;) Hij zal het wel druk hebben gehad! :D

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

BeZaX schreef op 11 September 2003 @ 08:55:
Hij was online, want hij poste toen op het forum. Maar het maakt niet uit. ;) Hij zal het wel druk hebben gehad! :D
alsof de modjes verplicht zijn om iedere minuut hun mail te checken en direct te beantwoorden.

• BeZaX
Erkens schreef op 11 september 2003 @ 08:58:
[...]

alsof de modjes verplicht zijn om iedere minuut hun mail te checken en direct te beantwoorden.
Dat hoeft ook niet, maar als je tegen 1 uur emailt dan mag je best wel eens tegen de avond wat terug verwachten. Maar laten we deze topic sluiten, want het draait eigelijk nergens om. :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:27

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

BeZaX schreef op 11 September 2003 @ 09:01:
[...]

Dat hoeft ook niet, maar als je tegen 1 uur emailt dan mag je best wel eens tegen de avond wat terug verwachten. Maar laten we deze topic sluiten, want het draait eigelijk nergens om. :)
nee, jij wilt het topic dicht. maar de TS volgens mij niet... Ik vind het wel een reden om het topic open te laten staan, totdat er een modje is die dit probleem oplost ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BeZaX schreef op 11 September 2003 @ 08:47:
Emailen heeft zin... :( Ik gisteren wat naar XceeD toegestuurt, hij was online maar ik heb nog steeds niks ontvangen!
• Ik heb ook een leven naast GoT
• Je mailtje was enkel een comentaar op een PM, note taken.

Tevens staat duidelijk vermeld in de FAQ dat wanneer je het niet eens bent met mijn optreden, je moet mailen met de bemiddelaar of mijn HGA. Je geeft commentaar op een beslissing, prima. Maar als een reply verwacht, vermeld dat gewoon. Dan had ik ge-reply'ed dat je moet mailen met de bemiddelaar of mijn HGA... :)

Topicstarter: mail even met een moderator Videoplanken & Beeldkanonnen. Motiveer je reden waarom jij vindt dat dat topic weer open moet.

Moderators Videoplanken & Beeldkanonnen

LopeZ
Pollewob

Succes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 11-09-2003 09:14 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

BeZaX schreef op 11 september 2003 @ 09:01:
[...]

Dat hoeft ook niet, maar als je tegen 1 uur emailt dan mag je best wel eens tegen de avond wat terug verwachten.
waarom?
kijk, jij kan dan misschien wel altijd online zijn, en direct terug kunnen mailen, maar dat geld niet voor iedereen. Daarnaast vergeet je dat modjes dit vrijwillig doen @ GoT, en daarnaast "misschien" nog een IRL leven hebben :X ;)
Overigens zou het ook zomaar kunnen zijn dat de modjes hierover wat met elkaar willen bespreken ofzo, waardoor er wat meer tijd overheen gaat.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dicht dus... zie mijn reply.

Damm joe Erkens :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.