Maar goed, nu ben ik zowel dit topic op zich als hoe het zich ontwikkelt een beetje zat.
Topicstarter heeft al een tijdje niet gereageerd, en het gaat onderhand praktisch nergens meer over.
Topicstarter: als je er nog steeds niet uit bent gekomen met de informatie die hierboven staat (of informatie die elders te vinden is), dan mag je wat mij betreft een
duidelijk nieuw topic openen met daarin duidelijk wat er nou nog steeds niet werkt, en waaraan je denkt dat 't zou kunnen liggen. En wat je
precies wel en niet hebt gedaan tot op dit punt (m.b.t. kernel configgen en compilen, dus). Dit topic is onderhand zo vaag door alle miscommunicatie dat niemand er nog wat mee opschiet volgens mij. Daarom gaat 'ie dicht. Je mag (deze keer) dus best een nieuwe openen, maar dan graag wel iets duidelijker proberen te zijn. Wat staat er in je lilo.conf, waar staat je kernel, welke commando's heb je al of niet uitgevoerd.
P.S. Aangezien je al meermalen topics hebt geopend die niet uitblinken in helderheid (niet alleen in NOS) en informatie van wat je nou precies hebt gedaan, zou ik je aanraden daar toch eens iets aan te doen. Anders kunnen mensen je gewoon niet helpen
[
Voor 25% gewijzigd door
Wilke op 12-09-2003 01:23
]