Bij het inelkaar zetten van de nieuwe pc van me zusje kwam ik op het idee om haar nieuwe moederboard in mijn pc te zetten en mijn oude in haar nieuwe
dit omdat ik nog een oud msi k7t turbo-2 (met xp 2400+) board heb met sdram geheugen
en ik met haar board dus ddr geheugen kan gebruiken
alleen bij het bestellen ervan had ik nog de gedachte dat ik het ding in de pc van me zusje zou stoppen dus toen heb ik maar 256mb (ddr400) geheugen er bij besteld
maar nu wil ik hem dus zelf houden alleen dan wil ik er wel meer geheugen in
maar nu lees ik allemaal enge verhalen over ddr400
en in het boekje van het moederboard staat dat hij maar 1 ddr400 dimmetje ondersteund betekend dit nu dat ik in totaal maar 1 ddr400 dimm er in kan doen of er naast ook nog bv een 512mb ddr333 ik vind het niet helemaal duidelijk allemaal
dit omdat ik nog een oud msi k7t turbo-2 (met xp 2400+) board heb met sdram geheugen
en ik met haar board dus ddr geheugen kan gebruiken
alleen bij het bestellen ervan had ik nog de gedachte dat ik het ding in de pc van me zusje zou stoppen dus toen heb ik maar 256mb (ddr400) geheugen er bij besteld
maar nu wil ik hem dus zelf houden alleen dan wil ik er wel meer geheugen in
maar nu lees ik allemaal enge verhalen over ddr400
en in het boekje van het moederboard staat dat hij maar 1 ddr400 dimmetje ondersteund betekend dit nu dat ik in totaal maar 1 ddr400 dimm er in kan doen of er naast ook nog bv een 512mb ddr333 ik vind het niet helemaal duidelijk allemaal