Toon posts:

functioneert een C55 half duplex?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel eens het idee dat mijn C55 niet op volledige duplex draait.
Als ik namelijk op de fiets zit, of ik verkeer in een winderige omgeving, dan is er vrijwel geen fatsoenlijk gesprek te voeren.
Ik vermoed dat het toestel de speaker uitschakelt zodra het een bepaalde geluidsdruk in de microfoon waarneemt. Anders gezegd: als je spreekt kan je niets horen. Dat betekent echter ook, dat als er wind in de microfoon blaast, dat je dan ook niets hoort!

Kan iemand mij hier meer over vertellen?
Ik ben er best wel zat van :(
Ga ik toch weer voor Nokia :)

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

Kent niemand dit probleem? Of bellen jullie allemaal zonder enige problemen met je Siemens?
Volgens een vriend kon hij met zn huistelefoon Siemens Giga 4010 niet eens normale telefoonsex bedrijven, maar dat terzijde.

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-05 13:40
tja... mijn C55 doet het prima... althans voor zover ik het kan merken :D Ja, als het waait dan wil ik wel eens de wind harder in de telefoon horen als mezelf, gewoon even mijn kop uit de wind draaien en dan gaat alles weer lekker :) (In handsfree doet ie het volgens mij wel minder lekker)

[ Voor 11% gewijzigd door El Psycho op 11-09-2003 23:48 ]

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 20:39

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb een C35i... en heb dit nog nooit meegemaakt. Dus het is in ieder geval niet op alle Siemens telefoons zo...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik had een M35i, totdat de microfoon daarvan het niet meer deed, en daar had ik er ook geen last van. (iig niet dat ik weet).

Steam