Goed, vanavond heb ik m'n eerste DVD 'ge-compiled' met DVDmaestro. Ik kreeg hieruit keurig een 2tal mappen (AUDIO_TS en VIDEO_TS natuurlijk) welke ik vervolgens met NERO 5.5 op dvd ging branden. (UDF 1.02 uiteraard) Nu is het vage dat de dvd perfect herkend word in de dvd speler en schrijver in de pc en ook gewoon afspeelbaar is.
De dvd is echter niet leesbaar in zowel een philips 755 standalone als mijn alpine IVA-D900R speler in de auto. Beide komen aan met 'invalid disc' o.i.d.
Het enige gekke wat me opvalt aan de bestanden in de VIDEO_TS map is dat er 2! *.IFO bestanden staan? klopt dit? Ik dacht dat er altijd maar 1 kon staan. Ze heten video_ts.ifo en vts_01_0.ifo
Iemand tips hoe ik dit wel werkend op een dvd kan krijgen???
De dvd is echter niet leesbaar in zowel een philips 755 standalone als mijn alpine IVA-D900R speler in de auto. Beide komen aan met 'invalid disc' o.i.d.
Het enige gekke wat me opvalt aan de bestanden in de VIDEO_TS map is dat er 2! *.IFO bestanden staan? klopt dit? Ik dacht dat er altijd maar 1 kon staan. Ze heten video_ts.ifo en vts_01_0.ifo
Iemand tips hoe ik dit wel werkend op een dvd kan krijgen???