Toon posts:

[Win2k3] en agenda's delen DMV office

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de volgende situatie:

Ik heb een Windows 2003 Standard edition met een aantal clients die graag agenda's wil uitwisselen.
Dat Exchange 2000 onder win2k3 niet draait is me inmiddels al duidelijk (heb Exchange geïnstalleerd, daarna service packs geïnstalleerd; geen resultaat).
Maar onder office 2000 is het delen wel mogelijk via de email, maar ik wil daarvoor niet de email server van m'n internet gebruiken; dus de pop3 en smtp server op m'n Win2k3 server geïnstalleerd, aantal email adressen aangemaakt.
dus ik heb nu dus in m'n office 2 email accounts staan: 1 voor intern; ander voor internet email.

Maar als ik agenda's wil gaan uitwisselen en BV een email naar het internet wil gaan sturen, dan geeft 1 van de 2 problemen.

Is het mogelijk in office 2000 accounts te koppelen aan bepaalde email adressen???

en eventueel een andere vraag: zijn er nog andere manieren om agenda's te delen?? (houdt ook in gedachte dat straks office XP gebruikt gaat worden IVM met uitbreiding)

Bij voorbaat dank

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MDaemon met GroupWare plugin.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device