Whehe

Klinkt herkenbaar, ja

Kwerd echt om de x seconden gedisconnect, leuk was anders

Tis sinds een paar weken weer ok en op de goede snelheid
Twas bij mij rot na het eerste stuk van de upgrade, naar 1024kbps. Vervolgens een paar weken steeds met de helpdesk enzo gebeld > niets

Nja, iemand anders @ GoT had hetzelfde en die had op een gegeven moment iemand van Versatel te pakken gekregen die hem hielp. Met deze zelfde man contact opgenomen en die heeft toen geprobeerd m'n snelheid naar beneden te gooien > oude snelheid > alles weer ok...
Maarja, na de vakantie was m'n snelheid dus naar 1536 kbps gezet en was het weer rot..
Vervolgens die man weer geprobeerd te bellen > was op vakantie.. En inene kwam ik op een vrijdag ofzo thuis en toen werkte het

Iemand had gebeld, kwas er niet, en die had gezegd dat er iets veranderd was... Nja, ik blij dus
Maar ik heb sindsdien die man vele malen geprobeerd te bellen om hem te bedanken, maar ik krijg altijd zijn voicemail
Serieuze problemen bij zonnet ADSL plus
Zie dit topique voor meer slachtoffers... Het schijnt aan een probleem met de fysieke lijn te liggen, maar of het nu opgelost is door daar iets aan te doen, of een signaal-boost te geven, weet ik niet...