Zonnet Family 50% sneller downstream

Pagina: 1
Acties:

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
http://www.zonnet.nl/breedband/br_acties_breedb4.html

De downloadsnelheid van Zon Breedband Family is verhoogd naar 768 Kbit/s. De uploadsnelheid is 128 Kbit/s.

Benieuwd wanneer het in gaat voor de bestaande klanten.

Verwijderd

ja ben ook benieuwd, net nog iets gedownload maar ging op de normale snelheid.

<edit> tevens staat in de router nog 512 <edit>

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 21:04 ]

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Koel, dat is hetzelfde als wat Zonnet Plus eerst was, das toch downen met 80 kb/s, beswel prettig! :)
En niet duur! :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

heb je die verhoging van snelheid ook als je dat abbonoment al hebt, zoals ik

Verwijderd

ik hoop het, zal wel mooi zijn :9~
zeker ook een prijsverhoging?

Verwijderd

€, 29.95 alleen in combinatie met zontel, nog steeds 35 €

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 21:10 . Reden: kee wat beter op site zonnet gekeken ]

Verwijderd

ja voor nieuwe abbo maar ik heb zon al 6 maanden family en betaal 35€

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
34 euro hoor ;)

Maar, we moeten maar afwachten, misschien zetten ze de bestaande klanten nog lang niet om :(

voor de zekerheid net wel ff mijn e-tech 4 poorts modem\router gereboot >:) geen succes

[ Voor 30% gewijzigd door hjs op 10-09-2003 21:21 ]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:28

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Tja ben ook benieuwd wanneer t ingaat... nog steeds niet sneller nu... Ff een mail sturen naar zonnet, misschien krijg ik daar binnen een week wel antwoord op :p

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:33

EraZor

Don't mention the war

Heet aanmelden bij Zonnet duurt ongeveer een week of 5. Zou me voor kunnen stellen dat ze de snelheid pas op peil hoeven hebben over 5 weken :X

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik denk dat t na maandag 15 september op snelheid zal zijn want leest dit op Zonnet site:
Werkzaamheden op maandag 15 september (Zon Breedband Family en Plus)
Als gevolg van onderhoudswerkzaamheden op maandag 15 september tussen 04:30 uur en 06:30 uur kunnen Zon Breedband Family en Zon Breedband Plus gebruikers problemen ondervinden met hun internetverbinding.
Onze excuses voor het ongemak.

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:33

EraZor

Don't mention the war

Had 't ook gelezen ja... Zou goed kunnen natuurlijk. 't is nu nog bij ht oude iig

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar wat wordt er dan veranderd aan Zonnet Plus :? Bij mij werkt het nu goed @ 1536kbps, ik heb dus geen upgrade meer nodig..

Alone at last
Just nostalgia and I

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Denk dat t gewoon onderhoud is aan het complete Versatel netwerk... Waarbij misschien de upgrade voor Family ook bij zit.

Maar heb ook ergens gelezen dat de upgrades meestal gefaseerd word gedaan, dus dat niet iedereen tegelijk de upgrade krijgt.

Vind het iig heel vreemd dat ik er nog geen mail of zo van heb gekregen hoe t nu echt zit. Heb zelf du maar een mailtje gestuurd. Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Vorige keer kon ik door die denderende update ongeveer 3 maanden niet fatsoenlijk internetten en sinds eind augustus werkt het weer, dus als ze nu iets bij mij gaan veranderen waardoor het weer zo wordt spring ik uit het raam :P
Ohja en ga ik de hlpdsk weer platbellen :+

Alone at last
Just nostalgia and I

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2025
zie http://www.zonnet.nl/breedband/upgrade/ voor datum van snelheidsverhoging

voor mij vanaf 3november, we wachten rustig af :)

Br(36) Ba(56)

Verwijderd

Hee Okyah, ik heb precies het zelfde meegemaakt met die lui van zonnet, dacht dat ik een van de wenige was met die ellende. Woon in Amsterdam, in welke stad woon jij? Misschien dat het daar mee te maken heeft. Ik ben ook mijn aansluiting laten verhuizen en toen begon de ellende, herkenbaar? Nou ja ik ben ook beniewd wat er gebeurd is weer gaan prutsen.... Na een boze fax naar het hoofdkantoor was het trouwens binnen een week verholpen ( na 3 maanden helpdesk ellende ) :(

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Whehe :D Klinkt herkenbaar, ja :)
Kwerd echt om de x seconden gedisconnect, leuk was anders :P Tis sinds een paar weken weer ok en op de goede snelheid :)

Twas bij mij rot na het eerste stuk van de upgrade, naar 1024kbps. Vervolgens een paar weken steeds met de helpdesk enzo gebeld > niets :P
Nja, iemand anders @ GoT had hetzelfde en die had op een gegeven moment iemand van Versatel te pakken gekregen die hem hielp. Met deze zelfde man contact opgenomen en die heeft toen geprobeerd m'n snelheid naar beneden te gooien > oude snelheid > alles weer ok...

Maarja, na de vakantie was m'n snelheid dus naar 1536 kbps gezet en was het weer rot..
Vervolgens die man weer geprobeerd te bellen > was op vakantie.. En inene kwam ik op een vrijdag ofzo thuis en toen werkte het :D Iemand had gebeld, kwas er niet, en die had gezegd dat er iets veranderd was... Nja, ik blij dus :)

Maar ik heb sindsdien die man vele malen geprobeerd te bellen om hem te bedanken, maar ik krijg altijd zijn voicemail :?

Serieuze problemen bij zonnet ADSL plus
Zie dit topique voor meer slachtoffers... Het schijnt aan een probleem met de fysieke lijn te liggen, maar of het nu opgelost is door daar iets aan te doen, of een signaal-boost te geven, weet ik niet...

Alone at last
Just nostalgia and I

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Holgster schreef op 13 september 2003 @ 08:58:
zie http://www.zonnet.nl/breedband/upgrade/ voor datum van snelheidsverhoging

voor mij vanaf 3november, we wachten rustig af :)
Bedankt voor de link. Had hem zelf niet gevonden. Vroeg me al af waarom ik nog steeds op 512 zat.

Leuke data trouwens.
Ook bestaande Zon Breedband Family klanten worden omgezet naar een hogere snelheid. De snelheidsverhoging vindt plaatst tussen 20 oktober en 3 november 2003
Maar alle data die staan vermeld zijn 3 november of later....... :?
Pagina: 1