ik starte vandaag mijn computer op en kreeg na het windows 2000 opstartscherm (die met het windows teken en waar helemaal onderaan een blauw balkje loopt en staat "bezig met laden...") een blauw scherm met helemaal bovenin een bericht dat volgens mij nog geen seconde blijft staan.
ik heb het bericht zo goed mogelijk proberen op te schrijven, volgens mij is dit het :
STOP: C0000135 {kan DLL bestand niet vinden}
Kan DLL bestand WINSERV niet vinden in het opgegeven pad, default load path
het laatste wat ik gedaan heb met deze computer is volgens mij hardware eruit gehaald en de laatste service-pack proberen te installen. dit ging mis want ik had geen ruimte meer op me harde schijf.
nu hoop ik dat ik alleen het bestand winserv.dll mis en dat als ik die erop zet hij het weer doet.
nu is me vraag is dat het probleem en zo jah hoe zet ik dat bestand dan weer terug?
ik hoop dat iemand me kan helpen
Jochem
ik heb het bericht zo goed mogelijk proberen op te schrijven, volgens mij is dit het :
STOP: C0000135 {kan DLL bestand niet vinden}
Kan DLL bestand WINSERV niet vinden in het opgegeven pad, default load path
het laatste wat ik gedaan heb met deze computer is volgens mij hardware eruit gehaald en de laatste service-pack proberen te installen. dit ging mis want ik had geen ruimte meer op me harde schijf.
nu hoop ik dat ik alleen het bestand winserv.dll mis en dat als ik die erop zet hij het weer doet.
nu is me vraag is dat het probleem en zo jah hoe zet ik dat bestand dan weer terug?
ik hoop dat iemand me kan helpen
Jochem
...