ik wil in een imagemap een drietal hotspots als rollover gebruiken, als je over de hotspot komt verschijnt er een logo in de imagemap. ik heb al een paar keer gezocht en ook de help van dreamweaver is niet genoeg.
voorbeeldje

met als rollover

ik heb vier plaatjes gemaakt, 1 lege kaart, en voor elke hotspot een logokaart zeg maar, die dan dus geladen moet worden.
ik heb
en volgens mij zit de fout m in
onMouseOver="/images/kaarthmh.gif"
t zal wel iets heel simpels zijn maar ik kom er niet uit. de meeste dingen op internet beperken zich tot complete rollovers of javascript, maar ik wil m nou juist in html houden. en volgens mij moet het heel simpel zijn.
/als je op de hotspot klikt wordt je dus doorgestuurd naar een dieper liggend html bestand
voorbeeldje

met als rollover

ik heb vier plaatjes gemaakt, 1 lege kaart, en voor elke hotspot een logokaart zeg maar, die dan dus geladen moet worden.
ik heb
code:
1
2
| <area shape="circle" coords="367,122,19" href="hmh.html" target="mainFrame" alt="Hollywood Music Hall" onMouseOver="/images/kaarthmh.gif"> |
en volgens mij zit de fout m in
onMouseOver="/images/kaarthmh.gif"
t zal wel iets heel simpels zijn maar ik kom er niet uit. de meeste dingen op internet beperken zich tot complete rollovers of javascript, maar ik wil m nou juist in html houden. en volgens mij moet het heel simpel zijn.
/als je op de hotspot klikt wordt je dus doorgestuurd naar een dieper liggend html bestand
[ Voor 16% gewijzigd door Gulli op 10-09-2003 20:01 ]
Connaisseur des femmes