Toon posts:

[LG 720D]splintertje uit scherm!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou kwam ik gister terug van school, en toen ik achter de pc ging zitten zag ik bij google een wit vlekje in beeld het leek wel vuil.
Maar toen ik het wou schoonmaken kwam ik er achter dat het geen vuil was maar een soort van deukje er is als het ware een klein splintertje uit het glas gegaan.
Hoe het gekomen is voor mij een raadsel want gisterochtend was er nog niks aan de hand.
Wat kun je er aandoen?
als jullie een foto willen zien plaats ik morgen wel.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:10

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Hmm, heb ik wel eerder gezien bij klanten:
- kind heeft met speelgoed op het scherm zitten rammen.
- volwassene heeft uit frustratie met *speelgoed* op het scherm zitten rammen
- monitor vervoeren en lekker met je riemgesp tegen het glas aan rijen
enzovoorts

Alle reparatie tips (tandpasta, poliijst etc) beschadigen de coating erom heen ook nog en maken het dus alleen maar erger imho.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het beste is gewoon laten wezen zoals het is?

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Jammer genoeg heeft mijn Iiyama A901HT (19" CRT) hetzelfde euvel. Een putje in de beeldbuis dit nadat de kap van de buro lamp naar beneden kwam en de beeldbuis schampte :(

Op zich is t plekje niet super irritant, maar je ziet hem helaas goed genoeg. Ik heb eigenlijk nog nooit geprobeerd of ik de anti-reflectie laag van de buis af kan halen (zonder de randen rondom t beeld te beschadigen dit omdat het waarschijnlijk met een oplosmiddel moet gebeuren) en dan met polijsten t putje weg krijgen. Eerlijk gezegd zit je natuurlijk niet te wachten op een grotere dof uitgeslagen plek en een oerlelijke monitor, dus laat ik t voor wat t is.

Mocht hij stuk gaan dan komt er wel weer wat anders.

[ Voor 13% gewijzigd door Pantagruel op 10-09-2003 20:17 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 15:51
CRT monitors kosten tegenwoordig bijna niets meer immers... Dus mocht het je al irriteren, kun je voor een redelijk lage prijs een nieuwe kopen...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een nieuwe wil kopen w8 ik nog wel een paar maand.
En net als Pantagreul al zij het is niet irritant maar je kan hem wel goed zien.

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00

Houston3

ole

ik heb dit ook in mn fujitsu monitor, een hele diepe pit je kan er gewoon niets meer achter zien en nog een kleintje die wat vreemde kleuren geeft, echt zonde maarja volgende maand een tft kopen :]
Pagina: 1