• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo,
Welke muismat is het meest geschikt voor de logitech mx500 ?? (vooral voor games)
Ik zat te denke aan een icemat, fUnc of steelpad ofsow..

Verwijderd

die icemat werkt volgens mij nie zo goed met een optical muis, maar ik kan het mis hebben ;)

edit:

heb zelf een everglide giganta, bevalt me echt perfect!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 19:22 ]

Verwijderd

Je krijgt 417 reacties op muis mat in de search staat best wel ergens welke geschikt is voor de mx 500, Ik ga trouwens de fUnc geruiken voor mijn mx.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat mij betreft neem je geen muismat, ik gebruik hem nu ook zonder mat gewoon op m'n bureau.
Het kan in het begin even wennen zijn maar ik vind het persoonlijk stukken fijner, ik geloof echt niet in een mat van tientallen euro's.
+ dat je nooit hebt dat je mat "te klein" is in snelle games.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
naps schreef op 10 september 2003 @ 19:18:
Hallo,
Welke muismat is het meest geschikt voor de logitech mx500 ?? (vooral voor games)
Ik zat te denke aan een icemat, fUnc of steelpad ofsow..
Mensen wat is dit :S kom op beetje moeite doen mag ook wel. GEEN muismat is optie een flut ding van de pc zaak om de hoe ook voor de betere ga je gewoon googelen en geen topic openen :).

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-02 21:13
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:19:
die icemat werkt volgens mij nie zo goed met een optical muis, maar ik kan het mis hebben ;)

edit:
heb zelf een everglide giganta, bevalt me echt perfect!
dat is absoluut niet waar, ik gebruik ook mx500 met icemat (weliswaar met mouseskatez eronder).
het bevalt mij prima

Verwijderd

butsj schreef op 10 September 2003 @ 22:20:
[...]

dat is absoluut niet waar, ik gebruik ook mx500 met icemat (weliswaar met mouseskatez eronder).
het bevalt mij prima
ik zeg ook dat ik het mis kan hebben :+

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:18

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ik heb een everglide giganta optical

En wie niet in een muismat gelooft die heeft het mis, me muis is echt preciezer en glijd veel beter nu :)

Tweakers Discord

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Mousepads & stuff is een heel mooi groot algemeen overzichtstopic met ervaringen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb een muismat gehaald bij Hans Crazy voor 1 euro. Als het maar niet glimt. Trouwen het werkt perfekt.

Lucky Goldstar

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 11:05

Sm0k3r

cough...cough...

DJkim schreef op 11 September 2003 @ 17:17:
Ik heb een muismat gehaald bij Hans Crazy voor 1 euro. Als het maar niet glimt. Trouwen het werkt perfekt.
wil je een goede en goedkope hebben, de everglide gamepad optical is groot, glijd niet en beschadigt je muis pads niet zoals de giganta, ik heb er veel gehad en dees is het best, everglide gamepad optical best dan de FunC dan de giganta+mouseskates dan de rest, veel plezier gozer!!

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Ik heb een donker blauwe van fellowes met zo'n gelstuk voorin. Dit werkt perfect en nog nooit problemen mee gehad, heb btw wel een MX700 ma dat zal weinig uitmaken denkik.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

nostromo speedpad hiero... ook no probs :)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Hier een zeer tevreden fUnc-gebruiker (i.c.m. MX500). Oranje versie is atm 20 euro bij perfect-systems en de zwarte versie 24,75 euro.
Pagina: 1