Ik wil graag een actieve desktop maken met "buttons" voor programma's Ik ben al een heel eind, alleen zit ik met een paar probleempjes. Ik wil graag dat het programma direct geopend wordt als je erop klikt. Nu krijg ik nog iedere keer de vraag of ik wil opslaan of openen. En ik wil graag een label op mijn buttons... het zijn iedere keer dezelfde plaatjes en ze zijn te klein om met photoshop tekst op te zetten. Mijn code voor een programma =
<a href="Program%20files/Mediaspeler/wmplayer.exe">[img]"1.png"[/img]</a>
Ik heb al vanalles gezocht met google, maar daar krijg je alleen uitleg dat je met photoshop tekst erop moet zetten.
Het plaatje is dus 120x16 en tekst erop gaat dus niet. Hij kan niet in het midden gezet worden omdat het gelockt is. Maar het lijkt me dat je toch ook gewoon tekst over een plaatje kunt zetten? Ik weet heel weinig van html en java enzo, maar ik denk dat het moet lukken.
Voor de mods: ik vraag niet om dit even uit te leggen en code te geven, maar ik wil vooral weten of het wel kan en met welke taal.
<a href="Program%20files/Mediaspeler/wmplayer.exe">[img]"1.png"[/img]</a>
Ik heb al vanalles gezocht met google, maar daar krijg je alleen uitleg dat je met photoshop tekst erop moet zetten.
Het plaatje is dus 120x16 en tekst erop gaat dus niet. Hij kan niet in het midden gezet worden omdat het gelockt is. Maar het lijkt me dat je toch ook gewoon tekst over een plaatje kunt zetten? Ik weet heel weinig van html en java enzo, maar ik denk dat het moet lukken.
Voor de mods: ik vraag niet om dit even uit te leggen en code te geven, maar ik wil vooral weten of het wel kan en met welke taal.