Toon posts:

Drivers voor NEC p520

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit: nec heeft ze zelf al online gezet:
http://help.nec-computers...asp?platform=platform_L4B

Ben sinds kort in het bezit van een NEC p520 (beter bekend als TU/e notebook 2003 maar de bijgeleverde voorgeinstalleerde windows bevalt me niet echt (te veel rommel, nu al erg sloom) daarom heb ik er zelf even een andere windows xp naast geinstalleerd. Een hoop hardware werd echter niet vanzelf door windows herkend dus moest ik handmatig wat drivertjes op gaan zoeken. Ik heb inmiddels het meeste al wel aan de praat (tenminste ik hoop dat het nb werkt), maar voor een aantal dingen heb ik nog geen drivers kunnen vinden. Vooral de geluidskaart krijg ik vrij lastig aan de praat.
Weet iemand waar ik de laatste drivers voor deze nog onbekende apparaten (ik weet zelfs niet wat voor onderdelen het zijn, behalve dan die geluidskaart) kan halen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 20:46 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

www.nec-online.com
daar zou het moeten staan iig

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
op www.driverguide.com staan heel veel drivers. :)
(standaard login : drivers ; passw : all :X)

Senile! Senile Oekaki

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04-2025

xsive

ii

Ik heb een aantal drivers gevonden, waaronder de soundchip. Laat me weten of het werkt, en als je nog andere drivers hebt die noodzakelijk zijn, maar er nog niet bijstaan, stuur ze me even dan zet ik die ook erop, grtz

drivers

:Y)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Verwijderd

Topicstarter
xsive schreef op 11 september 2003 @ 11:51:
Ik heb een aantal drivers gevonden, waaronder de soundchip. Laat me weten of het werkt, en als je nog andere drivers hebt die noodzakelijk zijn, maar er nog niet bijstaan, stuur ze me even dan zet ik die ook erop, grtz

drivers

:Y)
hmz het bestand N22Audioxp512013045.exe had ik ook al op nec-online.nl gevonden, maar die werkt dus niet :( daarmee krijg je op het einde een 'driver not found' error...
de andere drivers had ik geloof ik al... tenminste, netwerk, usb en mousepad doen het al perfect.