Na gebruik externe desktop, is winXP onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ola medetweakers,

ik zit met een raar probleem, ik heb een computer ingericht als HTPC en dat wertk allemaal heel prettig. Nu bestuur ik de computer normaal gesproken met radmin. Helaas doet deze neit aan hardware overlay en soms is hij wat te traag. bv, als ik ff snel wat wil mixen met tractor dj studio. Dan gebruik ik de externe desktop van XP om de computer over te nemen. Dat werkt opzich prima, ware het niet dat dan de tv (zit verder geen monitor aan de HTPC) dan een login scherm laat zien.

Dus als ik een film wil afspelen dan moet ik dit via radmin doen. Ook dit is in principe geen probleem, ware het niet dat waneer ik exern bureaublad heb gebruikt, radmin de computer vervolgens niet meer kan overnemen :(

hij vraagt dan voor een wachtwoord en probeert een scherm tevoorschijn te toveren, maar inplaats daarvan klapt het radmin venster weg. Het logon scherm blijft onveranderd. Via remote desktop kom ik daar dus ook niet aan.

Ik vind het maar een vaag probleem en weet eerlijk gezegd niet hoe het komt en dus ook niet hoe ik het moet oplossen :(
Iemand enig idee waarom radmin niet gewoon het beeld kan initialiseren nadat extern bureaublad is gebruikt ? ik kom er niet uit namelijk.

alvast bedankt !

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
iemand een ideetje ?
het is best vervelend namelijk :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Probeer het eens met PCanywhere??
Gebruik ik zelf voor al dit soort dingen en draait als een trein... :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.