Hallo,
Ik heb het volgende probleem. Ik probeer via de ports van FreeBSD de applicatie Wine te installeren, echter tijdens het installeren krijg ik de volgende foutmeldin:
Als ik "portupgrade" probeer te installeren krijg ik eveneens de bovengenoemde "missende file". Echter de file staat er wel, nl in /usr/local/lib/. Kan iemand mij verder helpen? Ik krijg het bij meerdere ports (zoals ook die portupgrade).
Ow, even als aanvulling. Ik werk met FreeBSD 5.1 Vermoeddelijk heeft dit ook invloed op het probleem. En ik heb net via CVSUP alle nieuwe portupdates binnengehaald
Ik heb het volgende probleem. Ik probeer via de ports van FreeBSD de applicatie Wine te installeren, echter tijdens het installeren krijg ik de volgende foutmeldin:
Nu heb ik zitten zoeken naar een oplossing voor dit probleem, echter het enige wat ik gevonden heb was dit: http://www.bsdforums.org/...thread.php?threadid=13526Configure finished. Do 'make depend && make' to compile Wine.
cd /usr/ports/emulators/wine/work/wine-20030813 && make depend
cd ./tools && gmake `basename ./tools/makedep`
/usr/libexec/ld-elf.so.1: Shared object "libintl.so.4" not found
*** Error code 1
Stop in /usr/ports/emulators/wine/work/wine-20030813.
*** Error code 1
Stop in /usr/ports/emulators/wine.
Als ik "portupgrade" probeer te installeren krijg ik eveneens de bovengenoemde "missende file". Echter de file staat er wel, nl in /usr/local/lib/. Kan iemand mij verder helpen? Ik krijg het bij meerdere ports (zoals ook die portupgrade).
Ow, even als aanvulling. Ik werk met FreeBSD 5.1 Vermoeddelijk heeft dit ook invloed op het probleem. En ik heb net via CVSUP alle nieuwe portupdates binnengehaald
[ Voor 17% gewijzigd door -W0kk3L- op 10-09-2003 17:57 ]