Toon posts:

dvd burner?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit al een tijdje te denken of ik een dvd-burner aan moet schaffen of toch maar weer niet. :?

zou ik er veel aan hebben? wat denken jullie?
(geld is het probleem niet)
en ja... ik heb ook nog geen dvd speler dus die heb ik dan ook meteen :D

Verwijderd

tja als geld het probleem niet is ... DOEN !

wat is dán het probleem vraag ik me af :?

Verwijderd

Topicstarter
uhm je of ik het wel moet doen... is het waard voor het geld?
en hoeduur zijn de dvd-cd's als je die leeg moet kopen en hoeduur kan ik ze verkopen?

Verwijderd

Een leeg DVD'tje is toch al gauw 50 piek :):):), kan je beter naar de winkel rennen, voor een film, ben je even duur uit

Verwijderd

Topicstarter
hmmm 50 piek :?
shit dat is wel ff $$ als je 20 cdees nodig heb :D

Verwijderd

Topicstarter
hoeduur is zo'n burner nou?

Verwijderd

in de pricewatch staat bogges mij een dvd-burner voor 1100 piek. maar die cd'tjes daar past dan ook weer 5.2gig op he! 8-)

Verwijderd

Topicstarter
hmm en hoeduur zijn die cd's in buitenland?

dvd-roms (lege)

Verwijderd

Ongeveer het zelfde dacht ik zo!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-04 10:57
ik had een tijdje terug een klant bij m'n balie staan die beweerde een dvd-burner te hebben geïmporteerd uit midden-amerika, waarmee 'ie dvd's kon schrijven die bijna elke moderne dvd-rom speler kon lezen.
In eerste instantie dacht ik dat 't weer zo'n gast was die een partij stond te overdrijven, maar nu hoor je steeds meer geluiden dat 't wel een waar kan zijn.
anyway, die gast vertelde dat hij per lege DVD omgerekend zo'n 20 a 25 gulden kwijt was ('t waren nog wel philips ook ;))
die brander had 'm toen (ongeveer mei dit jaar) f 2000,-- gekost.

Dus nogmaals ik heb die brander nnoit gezien en die gast wist verder absoluut niets van computers (blijkt uit 't feit dat 'ie bij mijn TD-balie staat >:)), maar er zou 'n kern van waarheid in kunnen zitten.

voordat je je brander aanschaft zou ik eerst even controleren of 'ie ook compatibel is met bestaande dvd-spelers, anders heb je er niet zoveel aan.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Ik zou nog ff wachten want Pioneer komt binnenkort met een DVD-fikker waarmee je ook CD's kunt branden

Verwijderd

Topicstarter
thanx voor de tip :)

Verwijderd

Als je nog even wacht, want ik heb ergens gelezen (waar weet ik niet meer) dat philips met een dvd brander komt voor particulieren die voor een redelijke prijs er zou komen. Ik denk dat de prijs van DVD's ook omlaag gaat.

Ik bedoel natuurlijk DVD's ipv CD's.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 07:42
Alle DVD branders die ik tot nu toe gezien heb branden DVD's die daarna NIET te lezen zijn door DVD spelers, zowel kwa behuizing (lijken op MO disks) als media. (uit die behuizing halen helpt niet.

Ik sluit niet uit dat dit met nieuwe branders wel mogelijk gaat worden, maar ik moet het nog zien. Ook denk ik dat kopieren wel een lastig zou kunnen worden, gezien de vinger die de filmindustrie in de pap heeft.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Als geld geen probleem is dan weet ik de oplossing wel hoor :)

Verwijderd

:? En die is dan?
Pagina: 1