Ok ik heb me ook maar aan water gewaagd, vooral voor de stilte, maar een beetje performance is natuurlijk ook nooit weg... dus spliffie naar dangerden.com gegaan, maze4 lucite cpu-coolertje (amd), nb cooler, vga cooler, slangen, res, rad hwlabs blackice xtreme besteld, seltz l30 in nederland besteld, en ben ut op gaan bouwen in me antec sonata (en t past ook nog!! net). de antec 120mm die standaard in die kast zit voor me rad geschroefd, lopend op 7v.
sys. specs voorderest:
AMD XP 3000+
Asus A7V8X
geforce4 ti4200
en dan nog een gig ddr400 , standaard antec psu'tje een wd800bb, een wd1200jb, sblive 5.1, cd brandertje, dvd-spelertje.
wc opstelling: res->pomp->rad+fan->cpu->vga->nb->res
en nou heb ik een stressed temp van 54 graden, en idle 49, @ standard settings (alleen geheugen iets agressiever dan standaard)
maar volgens mij moet een maze4 beter presteren dan dit! zit geen lucht meer in enzo.... alles met as3 gemonteerd... guys help me out here! heb ook al grote wc topic erop nageslagen... (uiteraard)
sys. specs voorderest:
AMD XP 3000+
Asus A7V8X
geforce4 ti4200
en dan nog een gig ddr400 , standaard antec psu'tje een wd800bb, een wd1200jb, sblive 5.1, cd brandertje, dvd-spelertje.
wc opstelling: res->pomp->rad+fan->cpu->vga->nb->res
en nou heb ik een stressed temp van 54 graden, en idle 49, @ standard settings (alleen geheugen iets agressiever dan standaard)
maar volgens mij moet een maze4 beter presteren dan dit! zit geen lucht meer in enzo.... alles met as3 gemonteerd... guys help me out here! heb ook al grote wc topic erop nageslagen... (uiteraard)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 17:27 ]