Toon posts:

P4C800 Parity error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voordat mensen over de search beginnen, die heb ik doorgenomen maar ik kon er geen geslaagd antwoord tussen vinden. Ik vond ergens een uitleg over parity errors, maar eerlijk gezegd ging het mij net wat te ver en zei het me niets. Tevens ging dat om een computer die het niet meer deed en die van mij draait nog gewoon. Alleen tijdens het opstarten geeft hij twee korte biepjes. Ik opzoeken in het boekje van het moederbord en daar stond dus parity error. Ik heb een Asus P4C800 deluxe met 1024MB Corsair geheugen met zwarte headspreaters. Het is verder geen ramp, want hij start gewoon op maar helemaal in orde lijkt het me niet. Bij voorbaat dank.

• Variable
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-08 16:56
heb je misschien 2 usb poorten in gebruik? ik heb ook een p4c800 en gebruik 2 usb poorten en dan piept ie 2 keer :) als ik alleen me muis erin doe piept ie 1 keertje.

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:16

Termy

valt er nog wat te fragge?

2piepjes bij opstarten = 2 usb apparaten aangesloten. ok, vooruit. zeg ik niet "utfs" maar "rtfm" :P

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nieuw voor me. Er zitten er drie op aangesloten (moet hij dan ook drie keer piepen?) en inderdaad, als ik er 2 uittrek piept hij maar 1 keer. Bedankt voor de antwoorden.