Toon posts:

Waterkoelblok voor ATI 9800 Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om ook mijn chipset (Nforce2) en mijn 9800Pro te waterkoelen. Nu zie ik op alle websites van producenten van VGA waterblokken dat hun blokjes geschikt zijn t/m 9700 pro. Zijn deze ook te gebruiken op de 9800 Pro?
Ik dacht zelf aan DangerDen of D-Tek blokjes.

Alvast bedankt!
PhP

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-12-2025

Odin

¯¯¯¯¯

die zijn te gebruiken, ati gebruikt de zelfde afmetingen van de bevestigingsgaten op hun producten. dus die blokjes passen daar gewoon op :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 18:55

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik heb zo'n blok liggen voor op mijn 9800 Pro :) Tha_Mafkees heeft bovendien een rand in de bodem gefreesd zodat je niet eerst de spacer van de VPU af hoeft te slopen, ik weet niet of andere waterblokken dat misschien ook hebben..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Odin schreef op 10 September 2003 @ 16:42:
die zijn te gebruiken, ati gebruikt de zelfde afmetingen van de bevestigingsgaten op hun producten. dus die blokjes passen daar gewoon op :)
Dat ze zullen passen dat geloof ik wel. Ik vroeg mij echter af (sorry, dat had ik in mijn openingstopic moeten zetten...) of ie qua temperatuur wel geschikt is.

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Die is zeker geschikt, kijk maar eens wat voor "prutskoelertje" ;) er normaal op zit, waterkoeling is gewoon beter dan dat :)

I love watercooling

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20

Epsilon

Demoniac schreef op 10 September 2003 @ 16:44:
[...]
Ik heb zo'n blok liggen voor op mijn 9800 Pro :) Tha_Mafkees heeft bovendien een rand in de bodem gefreesd zodat je niet eerst de spacer van de VPU af hoeft te slopen, ik weet niet of andere waterblokken dat misschien ook hebben..
Nu nog werkend :P
Pagina: 1