Ik heb overlaatst een tweedehandse AIW Pro gekocht (al 5 jaar oud maar nog nooit gebruikt) en de tuner is vreselijk. Het beeld gaat nog, maar de ruis is niet te doen. Alleen op de Duitse kanalen is het ruisvrij, maar op andere (belangerijkere) zenders is er enorm veel ruis en meestal zelfs zoveel dat je niets meer van het originele geluid hoort. Ik wil dus een nieuwe! Maar welke? Ik wil niet nog eens meemaken dat het geluid slecht is of mischien het beeld. Veel features moet ik niet hebben, zolang het maar:
goedkoop is (< 100 euro),
goede beeld- en geluidkwaliteit (liefst stereo),
zo'n timeshift-feature, waar je de "tv" op pauze zet en het begint op te nemen, om dan 5 minuten later weer te beginnen kijken van waar je het op pauze hebt gezet,
goede opnamemogelijkheden
Weet iemand welke kaart ik het best koop? Ik heb mijn oog laten vallen op een MSI TV @anywhere (Master), die zijn goedkoop en hebben nog redelijk veel functies, zelfs een afstandsbediening (kaart kost 60 euro).
goedkoop is (< 100 euro),
goede beeld- en geluidkwaliteit (liefst stereo),
zo'n timeshift-feature, waar je de "tv" op pauze zet en het begint op te nemen, om dan 5 minuten later weer te beginnen kijken van waar je het op pauze hebt gezet,
goede opnamemogelijkheden
Weet iemand welke kaart ik het best koop? Ik heb mijn oog laten vallen op een MSI TV @anywhere (Master), die zijn goedkoop en hebben nog redelijk veel functies, zelfs een afstandsbediening (kaart kost 60 euro).
[ Voor 10% gewijzigd door Relix op 10-09-2003 16:27 ]
If you come here... you'll find me... I promise