[citrix] outlook veilige modus melding

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 21:50
Ik krijg sinds enige tijd de melding op een terminal server of ik outlook in veilige modus wil opstarten. Echter zodra ik op een andere inlog heb ik dit weer niet

Dit terwijl alle servers een image van elkaar zijn.

Het gaan om metaframe xp op een win2k server met alle service packs erop

Wie helpt mij want ik het is vrij irritant om iedere keer die melding weg te klikken als je outlook start

Anoniem: 8234

Wat heb je voor aanwijzingen gebruikt om de citrix servers te imagen?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:38

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ben jij de Citrix beheerder :?
Zo ja: Herinstalleerd Outlook, of clone je server opnieuw
Zo nee: Vraag het eens aan de beheerder ;)

Zonder gekheid..
Ff wat meer Info.. Office (Outlook) versie
Metaframe XP Feature release level.. (Niet dat dat veel uitmaakt, maar is om de info compleet te krijgen)
Hebben alle gebruikers deze melding, of alleen jij.
Heb je al eens op support.microsoft.com gekeken naar deze foutmelding.. (Ik kan nl. even niet opmaken uit je startpost of je wel gezocht hebt..)

Ik zoek nog een engineer met affiniteit voor Security in de regio Breda. Kennis van Linux, Endpoint Security is een pré. Interesse, neem contact met me op via DM.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

whocarez schreef op 10 September 2003 @ 15:37:
Ik krijg sinds enige tijd de melding op een terminal server of ik outlook in veilige modus wil opstarten. Echter zodra ik op een andere inlog heb ik dit weer niet
I heb het ook gehad. Uiteindelijk bleek het bij ons te komen doordat de registry key die tgen Outlook zegt dat hij in 'Safe' mode moet starten, gerepliceerd wordt naar het gedeelte van de registry die gebruikt wordt om bij TS om registry wijzigingen door te voeren. Hierdoor werd de key bij elke aanlog gecreerd.

Als je onderstaande in een scriptje zet, en importeert zou het normaal gesproken weg moeten gaan en weg moeten blijven (na de 1e keer die melding nog een keer gehad te hebben).

code:
1
2
3
REGEDIT4

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Terminal Server\Install\Software\Microsoft\Office\10.0\Outlook\Resiliency]

--edit--
Ik heb nog even gezocht. Ik zie dat Microsoft er nu ook een article over heeft, en die kunnen het een stuk beter uitleggen dan ik dat kan: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;319517

[ Voor 12% gewijzigd door elevator op 11-09-2003 00:52 ]

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 21:50
bedankt voor de info het werkt als een zonnetje