Toon posts:

Speedtouch Home -> Pro terugzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een getweakde SpeedTouch Home naar Pro staan die ik wil terug zetten naar een Home (dus vanuit de fabriek instellingen)

Hoe doe ik dit?

Verwijderd

Hoe doe ik dit?
Het is hier geen helpdesk!
Je zoekt het zelf maar uit, en als je in de problemen komt dan kun je hier je weer terug komen! pfff

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 11:03

Pimmuz

Roar

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:31:
[...]
Je zoekt het zelf maar uit, en als je in de problemen komt dan kun je hier je weer terug komen! pfff
Pardon? wat is dat voor een reactie op zijn vraag chill down man tsss....

Ik denk dat je het beste even in je modem kan loeren (en dan bv idd naar fabrieks instellingen terug zetten als die optie er is) teminste als dat kan bij die dingen ik heb zelf die multi pc modem ennu ik weet sow niet dat adress uit me hoofd om er in te komen zal als ik klaar ben met stage hier thuis ff voor je kijken wat dat ip is....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:31:
[...]
kan je dat soort dingen gewoon voor je laten als je niet eens de moeite neemt om te helpen.

Wooder: Het is misschien wat lomp gesteld, maar dit is allemaal gewoon beschreven op internet :). De Alcatel tweaksite heeft er ook een speciale sectie voor, die kan je hier vinden:
Terugtweaken

Probeer dat soort dingetjes voortaan eerst zelf op te zoeken voor te vragen :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Probeer dat soort dingetjes voortaan eerst zelf op te zoeken voor te vragen
Dat bedoelde ik..

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-07 11:03

Pimmuz

Roar

Ok kan ook wist ik niet eens eens even zien of er ook een beschrijving staat om mijn router te mappe want een ftp open zetten lukt niet echt :)

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 19:49
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:31:
[...]
Wat een achterlijke reactie! Had je niet in de gaten dat 9 van de 10 postings op GOT "helpdesk"-vragen zijn die vast wel ergens anders op internet ook beantwoord worden? Als je duidelijk wilt maken dat hij eerst in de search moet kijken dan moet je dát zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuses dat ik dit vroeg...in iedergeval bedankt voor de tip JvS :)
Pagina: 1