Ik heb hier een getweakde SpeedTouch Home naar Pro staan die ik wil terug zetten naar een Home (dus vanuit de fabriek instellingen)
Hoe doe ik dit?
Hoe doe ik dit?
Verwijderd
Het is hier geen helpdesk!Hoe doe ik dit?
Pardon? wat is dat voor een reactie op zijn vraag chill down man tsss....Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:31:
[...]
Het is hier geen helpdesk!
Je zoekt het zelf maar uit, en als je in de problemen komt dan kun je hier je weer terug komen! pfff
kan je dat soort dingen gewoon voor je laten als je niet eens de moeite neemt om te helpen.Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:31:
[...]
Je zoekt het zelf maar uit, en als je in de problemen komt dan kun je hier je weer terug komen! pfff
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dat bedoelde ik..Probeer dat soort dingetjes voortaan eerst zelf op te zoeken voor te vragen
Wat een achterlijke reactie! Had je niet in de gaten dat 9 van de 10 postings op GOT "helpdesk"-vragen zijn die vast wel ergens anders op internet ook beantwoord worden? Als je duidelijk wilt maken dat hij eerst in de search moet kijken dan moet je dát zeggen.Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:31:
[...]