download registratie / meter zonder filetransfer clients

Pagina: 1
Acties:

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 22:11
Omdat ik met mijn casema vrbindinkje een download limiet heb, ben ik opzoek naar een programma waarmee ik kan bekijken hoeveel mb ik nog te goed heb. Nou zijn er dat DU meter en andere soortgelijke progragrammaatjes, maar omdat ik achter een klein servertje zit samen met nog een client, werkt DU meter enzo nogal lastig, omdat deze ook file transfers tussen de clients registreren. Wie weet met welk progje ik in kan stellen dat hij een transfer naar het ip adres van de andere client niet registreert.

p.s. search gebruikt, wel gveonden maar niet over ip gedoe...

• Vjenne
Ok, een zacht schopje...

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
du mter kan je ook koppelen aan alleen je inet verbinding ;)

• Da_Jackal
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 17:15
Du-Meter-> Options-> "Network Interfaces to monitor": Dial-Up Connections Only.
Dan pakt ie alleen verkeer van je modem.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:59
Erm, lichtelijk offtopic hoor, maar sinds wanneer doet Casema iets met die datalimiet? Ik heb wel eens het 10 voudige gedownload, nooit gezeik mee gehad.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Dat hebben ze ook helemaal niet.
http://www.casema.nl/port...ema=PORTAL&p_calledfrom=1
Klik effe op alle abbo's die ze hebben en zie, overal staat expliciet bij: GEEN download limiet.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Vjenne
Mensen ik hou van jullie! Heb net ff gebeld naar casema om te vragen hoe het zat, maar idd, ook bij mijn abonnement zat er geen download limiet meer op. Wel vreemd dat ze dat niet ff hebben laten weten, want toen ik het aanvroeg zat het er toch weldegelijk nog steeds op, maja, iig heeeel erg bedankt!!

Nog ff over DU meter met dat alleen registeren van dial up adapter werkte niet. Ik bel namelijk niet in via een dial adapter, die server waar ik achter zit is ook mijn router en het verkeer voor filesharen en i-net verbdining gaat via zelfde netwerk kaart... maja dat dus terzijde, ik heb het niet meer nodig...
Pagina: 1