Het is me net gelukt om 2 display adapters aan de praat te krijgen in men HP Vectra VL 420 DT (moest in bios AGP/PCI PCI op primary display zetten). Heb Ultramon geïnstaleerd en dat ging allemaal goed, dan wanneer ik op het secondary display (pci) men outlook had gezet en ff daarop nog wat klikte zat men pc ineens muurvast, kan gebueren d8 ik dus reboot ik maar eens maar na een tijdje (toen ik weer op secondary display bezig was) klapte men pc weer vast.
Men primary display adapter is een AOpen Nvidia Geforce 3 Ti 200 (AGP, deuh) met de nieuwste detonators, voor secondary display adapt. had ik de S3 Trio64V2/DX gekozen. Dit alles draait onder windows2000 SP3.
Nu heb ik hier nog 4 andere S3 PCI kaartjes ligge en weet niet welke de beste is en ik dus derin zou moete steken.
Kandidaat1: S3 Trio64V2/DX P5C3DD (Heeft 2MB geheugen)
Kandidaat2: S3 Trio64V+ Q1E3BF
Kandidaat3: S3 Trio64 MOK2AA
Kandidaat4: S3 ViRGE/DX Q5A4BB
Kandidaat5: S3 ViRGE N1E3BD
Alvast bedankt!
Men primary display adapter is een AOpen Nvidia Geforce 3 Ti 200 (AGP, deuh) met de nieuwste detonators, voor secondary display adapt. had ik de S3 Trio64V2/DX gekozen. Dit alles draait onder windows2000 SP3.
Nu heb ik hier nog 4 andere S3 PCI kaartjes ligge en weet niet welke de beste is en ik dus derin zou moete steken.
Kandidaat1: S3 Trio64V2/DX P5C3DD (Heeft 2MB geheugen)
Kandidaat2: S3 Trio64V+ Q1E3BF
Kandidaat3: S3 Trio64 MOK2AA
Kandidaat4: S3 ViRGE/DX Q5A4BB
Kandidaat5: S3 ViRGE N1E3BD
Alvast bedankt!