[PW] Verzendkosten

Pagina: 1
Acties:

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Flink wat bedrijven geven bij verzendkosten het laagste bedrag wat ze kunnen hanteren op.
Bijvoorbeeld "PC Zaak" geeft 2 Euro op; voor verzending in enveloppe lees je dan op de site. Of wat er ook veel doen, het lage tarief bij vooruitbetaling opgeven.

Ik ben van mening dat alle bedrijven hier hun rembourskosten op moeten geven, aangezien het gros van de levering van bestellingen bij webshops op deze manier geschiedt.
Want op deze manier heb ik niets aan deze kolom in de pricewatch, aangezien ik nu steeds moet controleren of het rembours bedrag wel vermeld staat...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben persoonlijk van mening dat het bedrag voor verzendkosten in de pricewatch inderdaad de laagste kosten voor rembours zou moeten zijn, aangezien (volgens mij) de meeste bestellingen onder rembours worden verstuurd. Sinds enige tijd hebben de bedrijven de mogelijkheid om via een tekstveld dat in de tooltip onder de verzendkosten verschijnt extra informatie over verzendkosten op te geven, bijv. de minimale verzendkosten bij vooruitbetaling.

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
Kijk eens aan, dat wist ik nog niet.