Toon posts:

[Win2k] Registergrootte fout blijft terugkomen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje terug had ik een of ander vaag virus.
Dus ik naar de Symantec site en kijken hoe ik dat kon verhelpen.
Daarvoor moest ik ook het rtegister aanpassen.
Ik alles gedaan (precies) zoals Symantec aangaf.
Nu krijg ik heeltijd:
http://www.metal-maiden.com/naamloos1.jpg

Ik heb al via de help de grootte aangepast, maar de foutmelding gaat niet weg. Die komt telkens als ik opstart.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:46
Dan moet je het limiet van je registrer grootte aanpassen; hoeft niets te maken te hebben met een virus hoor.. krijg je ook als je heel veel software installeert..

Maar het is wel handig om te weten welk os je hebt... verschilt namelijk met de plek waar je het aan kunt passen.. (is handig om dat ook in je topic titel in te vullen)

Pvouput live

Verwijderd

Yup, register aanpassen kan zover ik weet in (uit m'n hoofd): Configuratiescherm -> Systeem -> Geavanceerd -> Prestaties.
In iedergeval ergens in Systeem

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En over welk OS hebben we het hier? Vermeld het even zodat ik het kan vermelden in je topictitel. Volgende keer zelf even meteen het OS vermelden in de titel.. Zie ook:
Windows Operated Systems - Policy

Titel aangepast.. [Win2k]

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 10-09-2003 14:31 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 14:19:
Yup, register aanpassen kan zover ik weet in (uit m'n hoofd): Configuratiescherm -> Systeem -> Geavanceerd -> Prestaties.
In iedergeval ergens in Systeem
Ja, dat heb ik dus al gedaan, geloof 50 mb erbij op gegooid (WIN2000) maar dat hielp niks. Maar wel toevallig dat het precies gebeurde nadat ik in dat register had zitten mieren?

• Krypt
Check eerst eens met dureg.exe van microsoft hoegroot je registry eigenlijk is download hier

En hier een lijst mer Win2k registry cleaners... lees wel even de hele draad door; soms wordt er een cleaner voor w98 aangehaald..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
27456738 dat zegt hij nu in de MSdos prompt... Moet ik cleanen dan?

• Krypt
27Meg; valt nog mee.. die van mij is 37 Meg... denk dat je registry een beetje vernaggeld is.. cleanen kan geen kwaad lijkt me,maar maak voordat je dit gaat doen toch maar even een backup van je complete register..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
OK, gecleaned (regclean.exe) en opnieuw opgestart. Weer de foutmelding...
Wat is oadist.exe?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Hoe groot is bij jullie de maximale registergrootte?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 09:17 ]

Pagina: 1