Die heb ik besteld voor mijn pIII. Is dat een goede? Ik ga niet overclocken. Mja misschien paar mhz :] aangezien bussnelheid standaard op 103 staat :]
Verwijderd
Mja dat schijnt wel een goede te zijn. Aangezien jij casebadge supplier bent, hoe lang duurt het voordat je die casebadges krijgt?? want ik wacht nu al 4 weken en ik heb nog nix van AMD gekregen
Ik stuur ze op als ik je naam en adres hebt. Morgen gaan er weer een paar weg naar mensen die ik het beloofd had. (soz maar was druk)
Me icq is 41505996 ;p
Me icq is 41505996 ;p
Verwijderd
Is wel OK, ik heb zon fannetje eraf gesloopt (voor me Asus V7100). Het is er een van Y.S. tech. Kijk hier maar:
http://www.ystech.com.tw/
http://www.ystech.com.tw/
Die cooler van coolermaster vind ik erg klein ten opzichte van een echte intel cooler die hier op een 933 zit.
De cooler zit ook hoog.
Dus je hebt het zo
FFFFFF
|||||
|||||
|||||
PPPPP
F = Fan, | is erm behuizing onder de cooler.
P is processor.
Maar het coolertje lijkt me vrij klein of zijn ze dat allemaal? Coolt het wel goed? OMdat hij dus niet dicht op de processor zit.
De cooler zit ook hoog.
Dus je hebt het zo
FFFFFF
|||||
|||||
|||||
PPPPP
F = Fan, | is erm behuizing onder de cooler.
P is processor.
Maar het coolertje lijkt me vrij klein of zijn ze dat allemaal? Coolt het wel goed? OMdat hij dus niet dicht op de processor zit.
Verwijderd
ik ben dus een coolermaster dp5-5g11 gehad.
Een prima coolblok met een niet al te grote fan erop. M'n processor werd ongeveer 65C stressed.
Niet zo best dus.
De heatsink werd ook wel aardig warm. Die blower heeft gewoon niet genoeg vermogen om dat ding af te koelen.
ik heb dus heeeeel snel een alpha/delta koeler gehaald.
Een prima coolblok met een niet al te grote fan erop. M'n processor werd ongeveer 65C stressed.
Niet zo best dus.
De heatsink werd ook wel aardig warm. Die blower heeft gewoon niet genoeg vermogen om dat ding af te koelen.
ik heb dus heeeeel snel een alpha/delta koeler gehaald.
Coolermaster zal wel beter zijn dan standaard cooler van intel... En heb er nu een 80 mm recht voor de processor hangen die ook flink wat lucht blaast.
Moet toch goed zijn? Hij is niet heavy overclocken 824 ofzo
Moet toch goed zijn? Hij is niet heavy overclocken 824 ofzo
Pagina: 1