Toch maar eens een andere sig bedenken :P
start via start->run eens sysedit op, dan opent de config.sys zich als het goed is. Misschien dat ME het wel accepteert via deze weg ipv via de commandline zelf aanmaken.
edit:
Oh onder NT based windows versies is het zo dat je config.nt in de root van je C-schijf kunt aanmaken, en dat die instellingen gebruikt worden. (Heb het een keer bij Exact voor DOS gebruikt). Ben zelf nooit ME gebruiker geweest, dus weet niet of het daar werkt maar give it a try.
Oh onder NT based windows versies is het zo dat je config.nt in de root van je C-schijf kunt aanmaken, en dat die instellingen gebruikt worden. (Heb het een keer bij Exact voor DOS gebruikt). Ben zelf nooit ME gebruiker geweest, dus weet niet of het daar werkt maar give it a try.
[ Voor 48% gewijzigd door Oviparous op 10-09-2003 13:53 ]
Dit gaat over het instellen van Windows, dusssss... Smijt ik deze naar die hufters aan de andere kant van de muur die vreselijk aardige collega's aan de andere kant van de muur die tussen Non-Windows Operating Systems en Windows Operated Systems staat

offtopic:
Kusje aan XceeD
Kusje aan XceeD
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Jammer.. Buffers ophogen in ME heeft geen zin... is fixed en ME ignored die settings die je in je config.sys maakt.. de files kun je wel ophogen..
Lees dit maar eens: Lang leve layout vernaggelende urls van Microsoft :)
meer info:
Lees dit maar eens: Lang leve layout vernaggelende urls van Microsoft :)
meer info:
How to specify the FILES statement in the config.sys. This is used to set the amount of file handles in an application Job File Table (JTF).
Because Windows ME does not parse the config.sys, however this may be needed for MS-DOS applications this line can be defined in the system.ini in the [386Enh] section by adding the following line:
PerVMFiles=<number>
How to modify the BUFFERS statement.
The buffers values is a fixed value and cannot be changed by the user.
[ Voor 50% gewijzigd door Krypt op 10-09-2003 13:59 ]
WinME doet officieel niet meer aan DOS, ik heb hier ook geen WinME voorhanden maar volgens mij kan je per executable (of snelkoppeling) opgeven dat ie een config.sys (oid) moet gebruiken.
Zie ook deze thread op groups.google.com. Er is daar overigen nog veel meer te vinden over elk denkbaar onderwerp.
Zie ook deze thread op groups.google.com. Er is daar overigen nog veel meer te vinden over elk denkbaar onderwerp.
Bedankt voor alle hulp so far. Ik heb in die groups ook nog een hoop gevonden. Ik denk dat het nu wel moet gaan lukken!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Pagina: 1