Troll en flamebait?

Pagina: 1
Acties:

• --JvL--
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-11-2024
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=849648

Kan iemand mij uitleggen waarom ik hier deze reacties krijg?
Dit is mijn 3e of 4e post op de frontpage en waarschijnlijk ook mn laatste als er niet op een normalere manier op gereageerd wordt als met.
Itunes is een legale dienst pipo
ps. Dit was voor mij wel duidelijk maar als dat niet blijft uit mijn reactie dan zeg dat gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door --JvL-- op 10-09-2003 13:32 ]

Don't dream your life, live your dream.

Verwijderd

Troll is een kortzichtige, flamende, domme, reactie :P
Wat die van jou dus niet was .. maarja, de laatste tijd met name word er in sommige threads vaag gemod. (hele thread -1 Overgewardeerd bijv .. weirde mods)

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kan er absoluut geen troll of flamebait in zien. Het gebeurt wel eens dat mensen uit baldadigheid deze beoordeling geven aan een verder normale post. Het is wel vreemd dat dat hier tweemaal is gebeurd. Of stond er eerst iets lelijks dat je hebt weggehaald?

• --JvL--
nope de edit die ik deed was de reactie die er onder staat plus 2 typo's. Niet meer en niet minder.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De onterechte troll is al gecorrigeerd door +1 interessant en de -1 Flamebait is eveneens gecorrigeerd.
offtopic:
Een enkel opmerking: de term "wtf" ed zien wij op de FP liever niet. Net zo min, als het hier op het GoT forum is toegestaan :)

• --JvL--
Sorry maar was ff pissed off door de rare moderating
Zal ut aanpassen

[ Voor 22% gewijzigd door --JvL-- op 10-09-2003 15:26 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Na je edit, (wat er dan hiervoor ook gestaan heeft) vind ik de reactie meer waard dan de 0 overbodig waar hij op dit moment op stond.

Ik heb mijn modzak ( :? :X ) weer eens voor de dag gehaald en heb er een puntje op gesprenkeld. Nu staat hij op 1 gemodereerd. Dat lijkt me een mooi uitgangspunt voor een nieuwe kans. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1