Toon posts:

[ISA SERVER] internet via proxy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit hier nu op mn werk met een probleem.

bij ons gaan wij op internet via proxy.kennisnet.nl:8080
als wij vervolgens naar de site http://www.knipselkranten.nl/adbank gaan krijgen wij een leeg wit scherm, maar gaan wij op internet zonder proxy.kennisnet.nl dan doet de site het wel. Op onze server is ISA Server geinstalleerd. hier is het mogelijk om aan te geven dat bepaalde sites niet via de proxy gaan. Ik heb hier zowel het ip adres van de site als de naam van de site opgegeven maar hij pakt m nog steeds niet.

weet iemand een oplossing zodat we de site wel via proxy.kennisnet kunnen bekijken maar dat hij niet gecached wordt

alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
helemaal niemand??

Verwijderd

uhh, Ik heb @home, en krijg ook een witscherm, maar gebruik meestal (perongeluk:() een proxy, heb hem nu ff uitgezet en zie nog steeds een witscherm :S

Verwijderd

Topicstarter
als ik straks thuis ben zal ik ook eens proberen om m te bekijken. het rare is iig dat hier op t werk 1 persoon de site kan bekijken en de rest niet

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:25
Op school via een squid proxy wit scherm+hierthuis met @home(NAT) ook een wit scherm.
Ik denk dus dat die pagina gewoon fout oid is.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16
Die ene persoon had 'm gewoon nog in zijn cache zitten. Ik kan thuis ook niets zien.

No production networks were harmed during this posting

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 23:09
jep.... mooie witte pagina (@home zonder proxy :P)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

is het niet
http://www.knipselkranten.nl/demo/adbank/

if not, moet je dan niet zijn ingelogd of zo. (in stand gehouden door een koekje ofzo)

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
nee het is m niet. wat ik wel weet is dat je er op geabonneerd moet zijn en dat ze denk ik via je ip adres kunnen zien of je de pagina mag bekijken of niet (thuis krijg ik idd ook n wit scherm)
Pagina: 1