Toon posts:

internet password kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem. Ik heb adsl van tiscali op mijn pc. Nu is het geval dat het naar een andere pc verplaatst moet worden. geen probleem.

Alleen alles aangesloten kom ik er achter dan mijn moeder of mijn zusje het lijstje met gebruikers naam en wachtwoord heeft weg gegooid.

Ik heb al gezocht naar een een 'password ulocker' maar die kan alleen maar mijn mail password weer geven.

Even voor de duidelijkheid het gaat om eenmalig prive gebruik.
Ik heb op mijn pc windows xp en het moet naar een pc met windows 2000

ZOu iemand mij kunnen helpen.

Owja ik heb al naar tiscali gebeld en het duurt ongeveer twee weken voordat ik mijn password hier is Zolang de tijd heb ik eigenlijk niet vandaar dat ik het op deze manier probeer.

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:58
misschien een met een password recovery dan kun je van de ***** weer je passwoord van makuh! ;)

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 15:14
Iopus password recoverry is wat voor je als je de sterretjes wel ziet staan.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:04
bij winxp zie je geen sterretjes toch?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:40

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik denk dat je toch op Tiscali zal moeten wachten.
Het "unlocken" van een password valt IMHO buiten de policy van GoT.

Verwijderd

...kom ik er achter dan mijn moeder of mijn zusje het lijstje met gebruikers naam en wachtwoord heeft weg gegooid...
Jaaaa he :P geef nou maar toe dat je een beetje slordig bent ;)

Verwijderd

Topicstarter
puntjes dan... met een password unlocker heb ik het al geprobeerd. maar het internet explorer wachtwoord word niet weer gegeven

• BeZaX
dat wordt wachten! ;) Of Tiscali nog een keer bellen... soms helpt het om een heel zielig verhaal op te hangen! })

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 12:45:
[...]
Jaaaa he :P geef nou maar toe dat je een beetje slordig bent ;)
:P nee, dit keer echt niet... ik ben slordig maar dit is echt het klasieke werk van mij lieve mama. 8)7

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij anders vertellen waar dat wachtwoord opgeslagen staat

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 12:53:
kan iemand mij anders vertellen waar dat wachtwoord opgeslagen staat
ligt eraan wat voor modem je hebt.

soms op je modem/router zelf, soms ziet windows hem als inbelverbinding (usb modem bijv).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb adsl via usb

Verwijderd

in dat geval denkt windows dat het een inbelverbinding is, en moet je deze posts ff lezen: BeZaX in "internet password kwijt" midget in "internet password kwijt"

ik moet zelf lezen! vreemd dat dat niet werkt, probeer eens wat andere recoverytools (d/l.com)

ik heb even gezocht in het register, en daar staat hij helaas niet ongecodeerd in

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 13:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er al een aantal geprobeerd. Maar ze kunnen niet het i.e. password zichtbaar maken. :X tis wel frustrerend.

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-03 09:30

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
password revealer is ook zo'n soort progje. Heeft bij mij altijd goed gewerkt voor mail en ftp passwords enzo.

[edit] hmz.. ik zie op die site staan dat het niet werkt onder XP.. misschien dat dit dan een andere versie is van 'password revealer'...

[ Voor 32% gewijzigd door Palomar op 10-09-2003 13:28 ]

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:22
En je kunt de papieren van Tiscali waar je user/pass instaat ook niet meer terugvinden :?

57696520646974206c65657374206973206e657264

• JvS
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is onzin, tiscali doet er helemaal geen twee weken over om je password te resetten volgens mij. Je moet gewoon de officiele weg bewandelen en tiscali opbellen.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hij komt er al aan alleen ik heb het nu even nodig eigenlijk
weet niemand een of andere reg key die ik moet decoden ofzo

• JvS
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

En dat is niet voor niets verborgen in windows, manieren om dat te kraken bespreken we hier niet, voor hetzelfde geld wil jij gewoon de mailbox van je vader hacken ofzo. Gewoon de officiele weg bewandelen. Je geloofwaardigheid wordt er overigens niet hoger van met je opmerking "die komt pas over twee weken".

Als het echt zo nodig is, bel je effe in met een inbelacount ofzo.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-05 10:05

RUFFNECK

Poentje

Gewoon bellen, je krijgt het password meteen telefonisch. Had zelfde geval met HCCnet, bel ik die gasten, ik leg ze uit en die gast meteen erom lachen en zonder vragen hoe ik heet of wat dan ook (waarschijnlijk adhv telefoonnummer waarmee ik belde) wist ie me password (de oude).

Passwords achter sterretjes of puntjes zichtbaar maken van IE (en dus ook de dialup venstertjes) gaat niet lukken.

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 10 september 2003 @ 13:39:
En dat is niet voor niets verborgen in windows, manieren om dat te kraken bespreken we hier niet, voor hetzelfde geld wil jij gewoon de mailbox van je vader hacken ofzo. Gewoon de officiele weg bewandelen. Je geloofwaardigheid wordt er overigens niet hoger van met je opmerking "die komt pas over twee weken".

Als het echt zo nodig is, bel je effe in met een inbelacount ofzo.
ik heb de aanvraag toch al twee weken geleden verstuurd, nogmaals gebeld. word opnieuw verstuurd.... :O ik vraag gewoon of iemand iets weet hoe het moet. Ik wil gewoon van dat gezeur af van'ik wil ook internetten' dus vraag ik hulp.

Ik heb adsl omdat inbellen veel te duur is...

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 23:29
Bever schreef op 10 september 2003 @ 12:43:
bij winxp zie je geen sterretjes toch?
Klopt, in Windows XP zie je namelijk bolletjes :o

• BeZaX
Ik vindt het vreemd dat ze gewoon niet het paswoord niet geven... Ik weet het wel dat je niet zomaar aan ieder de best persoon die het vraagt het er aangeeft, maar nu moet jij wel betalen terwijl je niet eens kunt internetten en het lijkt mij niet verstandig om met allemaal vreemde programma's aan de gang te gaan om je wachtwoord terug te krijgen. Gewoon afwachten dus... :(

Verwijderd

Topicstarter
owkee mensen bedankt allemaal ik heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven. Ik ga tiscali zo nog maar een keer bellen.. in de hoop dat ze mijn wacthwoord nu wel geven.

Verwijderd

Als het goed is staat toch achter die bolletjes je password? Ik heb eens een proggie gehad dat heette 007 password recovery, daarmee kun je laten zien wat er achter die bolletjes staat.

• cold45
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:03

cold45

101101

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 13:47:
[...]

ik heb de aanvraag toch al twee weken geleden verstuurd, nogmaals gebeld. word opnieuw verstuurd.... :O ik vraag gewoon of iemand iets weet hoe het moet. Ik wil gewoon van dat gezeur af van'ik wil ook internetten' dus vraag ik hulp.

Ik heb adsl omdat inbellen veel te duur is...
je zit nu toch ook te internetten?

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Bel gewoon lekker Tiscali even op, wij kunnen je password echt niet gaan raden ofzo...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.