Sites gezocht voor free video intro's

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 10:59

Xymox

Determinism rulez !

Topicstarter
Ik ben opzoek naar sites waar je (gratis) video's kunt downloaden voor eigen gebruik. Het betreft kleine video's die als intro gebruikt kunnen worden. Een voorbeeld is de intro van het NOS of RTL4 journaal, waarbij kort een animatie wordt afgespeeld. Het kunnen computer animaties zijn of een combinatie met echte video.

Er is erg veel te vinden in Flash of andere web georienteerde formaten, echter ik heb het hier over 'echte' video's in MPEG of AVI !

Ik wil deze gebruiken in mijn eigen home video projecten als DVD intro.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

En heb je er wel bij nagedacht dat op die video's copyrights zitten? Dus als je echt iets wil zul je 1 moeten laten maken of zelf 1 maken.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:01

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt me erg sterk dat er sites bestaan waar je dat soort video's gratis kan downloaden. Er zijn echter wel bedrijven die voor een flinke zak geld dat soort filmpjes voor je willen maken ;)
In ieder geval is dit forum niet bedoeld als een extentie op google...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.