Don't dream your life, live your dream.
Verwijderd
Voor zover ik weet is het niet om te zetten naar een executable als je gebruik hebt gemaakt van VBA (in plaats van VB ???).
Op een website draaiend krijgen...?
Lijkt mij niet (correct me if I'm wrong...), gewoon downloaden en lokaal ???
Op een website draaiend krijgen...?
Lijkt mij niet (correct me if I'm wrong...), gewoon downloaden en lokaal ???
Ik zou zeggen, probeer het, sla het op als een website en speel ff met de opties die er bij komen spelen. En testen dan maar.--JvL-- schreef op 10 September 2003 @ 12:21:
...
Is het eventueel ook mogelijk het op een website werkend te krijgen?
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Verwijderd
Van VBA-> VB is een beste klus. Je kunt natuurlijk ook gewoon je excel-vba alle excel-shit laten verbergen. Nadeel is dat je nog steeds Excel geïnstalleerd moet hebben.
Voor de andere optie, via een website, hebben de recentere office-pakketen uitgebreide mogelijkheden. Verken ze. 't Is mij nog nooit gelukt het fatsoenlijk te krijgen, maar dat terzijde.
Voor de andere optie, via een website, hebben de recentere office-pakketen uitgebreide mogelijkheden. Verken ze. 't Is mij nog nooit gelukt het fatsoenlijk te krijgen, maar dat terzijde.
Verwijderd
OLE-object inbouwen met VB van het XLS document
opties van het OLE-object instellen zodat er geen excel balken zichtbaar zijn
en dan compileren naar EXE
Excel zal wel altijd nodig blijven
opties van het OLE-object instellen zodat er geen excel balken zichtbaar zijn
en dan compileren naar EXE
Excel zal wel altijd nodig blijven
Probeer het eens met de gratis te downloaden Excel-viewer: klik.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Pagina: 1