Ik moet dus van een computer de beeldscherm instellingen veranderen, maar het netwerk beheer is uitbesteed aan een ander bedrijf, nu kan je daar wel heen bellen en vragen of ze de computer willen overnemen, en dat hun dat gaan veranderen,.... maar dat duurt veel te lang, vooral omdat zoiets geen prioriteit heeft.
is er daarom ook nog een andere manier om voor als gebruiker de instellingen van het beeldscherm te wijzigen?? Want 800x600 .....
OS = WinNT 4.0
Novell Netware = Version 4.60.604 SP1
Het gaat dus om een client, en niet om de server
- In Windows kon je zon tabblad apart oproepen, door 1 van de files in windows/system geloof ik te openen ...., iemand een idee ??
- Er is hier ook 1 comp, waar een ATI video kaart inzit, en via het ATI progje kan ik het wel veranderen, bestaat er ook zoiets wat ik op anderen pcs kan gebruiken...
is er daarom ook nog een andere manier om voor als gebruiker de instellingen van het beeldscherm te wijzigen?? Want 800x600 .....
OS = WinNT 4.0
Novell Netware = Version 4.60.604 SP1
Het gaat dus om een client, en niet om de server
- In Windows kon je zon tabblad apart oproepen, door 1 van de files in windows/system geloof ik te openen ...., iemand een idee ??
- Er is hier ook 1 comp, waar een ATI video kaart inzit, en via het ATI progje kan ik het wel veranderen, bestaat er ook zoiets wat ik op anderen pcs kan gebruiken...
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 13:29 . Reden: extra info ]