Toon posts:

Warmte in Slix/Shuttle

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om een Creative Slix of een Shuttle te gaan kopen, nu hoor ik uit verschillende hoeken, dat de temperatuur in zo kast aardig kan oplopen, en daar heb ik dus geen zin, geen zin in overheated hardware bedoel ik dus.

Hoe warm word het nou in zo kastie? En is er dan ook nog een manier (dat geen waterkoeling, stikstof, of casemodding is) om de temp. naar benede te krijgen?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:43

mvds

Totally awesome!

Ehhm, tja. Ligt aan jou natuurlijk, wat je erin gaat stoppen en wat je er vervolgens mee gaat doen :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Een stevige (maar geruisloze) casefan doet wonderen. =)

Senile! Senile Oekaki

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31

Killjoy

Klingon lawn products

Ik heb hier een Shuttle SN41G2 met een Athlon XP 2600+/1024 MB Kingston/80 GB 7200 RPM HDD/CD-ROM/Radeon 9700 pro. Op het systeem draai ik Folding @home. Onder full load zijn de temperaturen als volgt:
Pro: 48 graden
voeding: 42 graden
chipset: 37 graden
HDD: 34 graden.

NB. shuttles staan er niet om bekend dat ze stil zijn. Echter: de grootste lawaaiproducent bij mij is de Gigabyte 9700 Pro, waarvan de fan duidelijk de sluitpost van de begroting van de fabrikant was. :(

Wellicht heb je wat aan de onderstaande links. Maar vergeet niet: modden aan je shuttle betekent het einde van je garantie.
http://forums.sudhian.com...s.cfm?catid=43&zb=3025135
http://shuttle.ece-it.nl/fanlist/index.htm

[ Voor 49% gewijzigd door Killjoy op 10-09-2003 18:33 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om er een Intel Pentium IV 1,7 GHZ processor, met 512 MB Samsung of Kingston met ff kijken, een 6,4 GB 7200 RPM, 52x CDROM en een cheapy videokaart (wel 64MB AGP4x), die voor mijn niet gaming goed genoeg is... op het moment maakt alleen mijn CDROM een trilling, maar is opgelost met een kartonnetje :D

Een geluidsweerde binnenkant, zo 'vulling' kan dus wonderen doen...