Ruis uit speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 14:28

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Topicstarter
Ik heb een Creative 6700 6.1 zitten op een Hercules muse 5.1, en tot voor kort komt er altijd een ruis uit mijn boxen. Het volume heeft hier geen effect op. Ook als de pc uitstaat, komt er nog altijd een zachte ruis uit mijn boxen.

Ik denk dat de rest van mijn specs hier niet relevant zijn? :?

tnx

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overige Hardware > Audio, Video & HiFi Forum

edit:
Stopt de ruis wanneer je de stekkertjes uit de geluidskaart trekt?
Is je PC geaard?

[ Voor 42% gewijzigd door BalusC op 10-09-2003 10:26 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zoek een op aardlus op GoT. Waarschijnlijk heb je je probleem / en de oplossing zo gevonden. Gewoon de kast aarden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Hier heb ik ook last van, maar het ligt dus niet aan de speakers... Als ik mijn speakers op mijn MP3 spelertje aansluit is het wel goed. Trouwens, hier staan Creative Inspire 2400's met een Creative Sound Blaster Live! Value, maar ook met mijn onboard kaartje is er nog ruis.

Misschien komt het door een ongeaard stopcontact. Ik zal vanmiddag eens een verlengsnoertje leggen naar een geaard stopcontact en kijken of het daarmee is opgelost.

edit:
Net te laat :(

[ Voor 23% gewijzigd door -Mous- op 10-09-2003 10:30 ]

Verwijderd

HHhmmm, als je ruis blijft houden uit je speakers terwijl de pc uistaat dan lijkt me de reden dat je de power op de subwoofer aan laat staan. Deze gewoon uitdoen ? Tevens is de volume bediening gevoelig voor stof en zijn goedkope pruldingen. Kontakt spray is de enigste oplossing.