Toon posts:

[2k] Processor tijd meten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er voor windows 2k een programma dat de processor meet? Met google kom ik alleen op de linux versie uit. "time" onder linux doet precies wat ik wil, je tikt "time" voor een commando, en als het commando uitgevoerd is krijg je een lijstje met real. user en system time. Alleen nu ben ik op zoek naar de windows variant.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

In Windows 2000 of XP is het ook niet moeilijk om je CPU activiteit te zien hoor. Druk maar op CTRL-ALT-DELETE, klik op Task Manager. Onder tabblad Processes zie je de processen samen met een lijst met de info hoeveel CPU capaciteit en geheugengebruik de processen in beslag nemen. Onder het tabblad Performance zie je een grafische voorstelling van de totale CPU belasting enzo.

Tenminste, ik denk dat je dit bedoelt? :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

[google=timethis.exe]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Yngwie- schreef op 10 September 2003 @ 14:28:
In Windows 2000 of XP is het ook niet moeilijk om je CPU activiteit te zien hoor. Druk maar op CTRL-ALT-DELETE, klik op Task Manager. Onder tabblad Processes zie je de processen samen met een lijst met de info hoeveel CPU capaciteit en geheugengebruik de processen in beslag nemen. Onder het tabblad Performance zie je een grafische voorstelling van de totale CPU belasting enzo.

Tenminste, ik denk dat je dit bedoelt? :)
Overigens kun je daar nog zelf kolommen aan toevoegen door in het menu "Beeld" de optie "Kolommen selecteren" te kiezen...

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 11-09-2003 01:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• KoalaBear84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 10:11
Daar is ook een handig programma voor die nog veel meer informatie laat zien over processen. Taakbeheer is het makkelijkst omdat het standaard bij Windows 2000 zit.

Een ander programma is TaskInfo 2003.

Als je erop klikt zie je meteen een screenshot van het programma zodat je kan zien of het wat voor je is.

<Homepage>