Ik heb Windows XP Pro. Deze draai ik al een dik jaar. Een half jaar geleden wilde ik voor de zoveelste keer defragmentatie doen over mijn primaire partitie van 40 GB, maar toen ik na een paar uurtjes ging kijken hong mijn hele systeem. Ik heb toen niet kunnen zien op hoeveel procent omdat de screensaver in beeld stond. Harde reboot gedaan en niet meer geprobeerd tot vannacht. Gisteravond weer defragmentatie gestart op dezelfde partitie en voor de zekerheid maar even de screensaver uitgezet. Kom ik vanmorgen kijken is het systeem weer blijven hangen op het moment dat defragmentatie op 11% was. Ik heb overigens volgens defragmentatie genoeg schijfruimte vrij. Gewenst was 15% en ik heb 22% vrij.
Ik heb een Maxtor 6L080J4 (80 GB ATA-133 7200 RPM) schijfje, draaiend op Windows XP Pro met alle updates behalve Windows Messenger 4.7.
EDIT: M'n harddisk is gescand voordat ik defrag.
EDIT2: Alle achtergrondprogramma's staan uit en alle energieopties staan op NEVER.
EDIT3: Bestandsindeling is FAT32.
Het is opgelost. In veilige modus deed hij het wel.
Ik heb een Maxtor 6L080J4 (80 GB ATA-133 7200 RPM) schijfje, draaiend op Windows XP Pro met alle updates behalve Windows Messenger 4.7.
EDIT: M'n harddisk is gescand voordat ik defrag.
EDIT2: Alle achtergrondprogramma's staan uit en alle energieopties staan op NEVER.
EDIT3: Bestandsindeling is FAT32.
Het is opgelost. In veilige modus deed hij het wel.
[ Voor 15% gewijzigd door GoodspeeD op 13-09-2003 15:30 . Reden: Oplossing gevonden ]