SMS via internet

Pagina: 1
Acties:

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
ik wil via het internet SMS berichten sturen, aangezien ik toch 50% van m`n wakkere tijd achter een connected PC zit en ik maar een hekel heb aan het intikken via m`n phone leek het me handig via het net te SMS`en

Ik heb een vodafone aansluiting, kan ik via hun icm het internet berichten versturen zodat het van mijn abbo wordt afgeschreven?

Is er een sms dienst waarbij ik een bundel kan aanvragen om SMS berichten te versturen waarbij ik als retour adres mijn eigen mobile kan aangeven?

Ik vind het niet erg om een appel en een ei te betalen voor die SMS, zeker niet als het zonder reclame kwalitatief goed is. Maar kan het tegenwoordig ook nog ergens gratis?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 11:26

Dreamer

Foutje

Bij t-mobile kan je als je een t-mobile abbo hebt op de van t-mobile smsjes versturen. Je zou eens in moeten loggen op de vodafone site en kijken of ze die optie daar ook hebben.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:33

Exirion

Gadgetfetisjist

mtnsms.com is destijds commercieel gegaan en ik vond het een prima SMS dienst (werkt ook wereldwijd).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 13:15

Dennahz

Life feels like hell should.

Kan je niet een datakabel aanschaffen en via een programma SMSjes versturen? Deed ik wel altijd met m'n Samsung A100 (alleen het verzenden vanuit m'n tel moest ik zelf doen).

Twitter

• Type-R
  • Laatst online: 17-11 10:14

Type-R

One Minute Shakin

Als je nokia hebt kan je via PC Suite sms'jes sturen, of via net :http://www.telfort.nl/shop/mobilefun/sms4sale/,

betaal je 1,50 euro voor 15 sms'jes, die meteen aankomen en jouw nummer weergeven. Betalen gaat gewoon door een nummer op te bellen (kan via vaste lijn, laat jij je ouders betalen >:) ) en je sms tegoed is opgewaardeerd

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zit al geruime tijd bij smscity.nl, misschien niet de goedkoopste maar werkt wel goed. Ik ben er heel tevreden mee, en ook je eigen nummer wordt meegezonden, en je kan sms'jes inplannen.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

hier is een klein programma waarmee je gratis sms kunt versturen via de pc
Je moet wel een modem hebben.

http://www.diafaan.com/download.html

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 10:08:
hier is een klein programma waarmee je gratis sms kunt versturen via de pc
Je moet wel een modem hebben.

http://www.diafaan.com/download.html
Het progje is gratis te downloaden maar voor de SMSjes moet je wel degelijk betalen.

• Tidaku
  • Niet online
Br@m schreef op 10 September 2003 @ 10:03:
Ik zit al geruime tijd bij smscity.nl, misschien niet de goedkoopste maar werkt wel goed. Ik ben er heel tevreden mee, en ook je eigen nummer wordt meegezonden, en je kan sms'jes inplannen.
Volgens mij was dit juist een van de goedkopere smsdiensten, tenminste als het geen probleem is om reclame mee te sturen. Voor 1,15 euro 'krijg' 10 smsjes.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

zie http://sms.pagina.nl

Zoekt en gij zult vinden :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tidaku schreef op 10 September 2003 @ 10:25:
[...]

Volgens mij was dit juist een van de goedkopere smsdiensten, tenminste als het geen probleem is om reclame mee te sturen. Voor 1,15 euro 'krijg' 10 smsjes.
Je kan ook sms verzenden zonder reklame, is ietsje duurder.. ;)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Pagina: 1