Toon posts:

[WinXP] Volgorde accounts in welkomstscherm veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een pc 2 accounts aangemaakt, administrator (met wachtwoord) en gast. Het is de bedoeling dat de pc's in openbare ruimtes komen te staan en dat de gebruikers dus als gast inloggen. Omdat de gebruikers waarschijnlijk niet vaak met pc's werken gebruiken we maar het welkomstscherm met plaatjes :P om het makkelijk te houden. Nu is het behoorlijk irritant dat Beheerder boven Gast staat met het vakje om het password in te vullen nogal het gasticoon overlapt. Het is misschien vrij simpel, maar ik kon het iig niet vinden om Gast bovenaan te laten staan. De kans bestaat nu dat mensen het verkeerde icoontje aan kunnen klikken. Het is iig niet op alfabet geselecteerd.

Bij voorbaat dank,

CDG

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En om welk OS gaat het? Ik neem aan WinXP :)
Volgende keer even het OS vermelden in de titel... zie ook:
Windows Operated Systems - Policy

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:28

momania

iPhone 30! Bam!

Wat heb je zelf zoal hier voor gezocht?
Zie:
Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Na een korte zoektoch kom ik tot het volgende:
Je kan die Administrator van dat scherm afhalen.
Zie: http://www.windows-help.net/WindowsXP/tune-10.html

Wil je daarna toch aanloggen met de Administrator dan druk je 2x ctrl+alt+del en dan kan je op de oude manier inloggen.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

momania schreef op 10 september 2003 @ 09:50:
[...]

Na een korte zoektoch kom ik tot het volgende:
Je kan die Administrator van dat scherm afhalen.
Zie: http://www.windows-help.net/WindowsXP/tune-10.html

Wil je daarna toch aanloggen met de Administrator dan druk je 2x ctrl+alt+del en dan kan je op de oude manier inloggen.
Maar dat is eigenlijk alleen een (goeie) workaround. Ik ben op zich ook wel benieuwd of je die volgorde nou ook nog kunt aanpassen.. :?

Wees consequent, maar niet altijd