Toon posts:

Plots geen geluid meer in XP

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn PC heeft van de een op de andere dag ineens geen geluid mee via de luidsprekers. Dat betekent dat wanneer ik het volume wil aanpassen met de volumeregelaar uit de taakbalk, krijg ik uit de PC-speaker een piepje.

Er wordt verder geheel geen geluid afgespeeld (geen muziek, geen game-sounds, niks)....

Kan iemand me helpen want ik wordt er helemaal krankjorem van... 8)7

PIII 550 256 SB Live...ja ik weet het...oud bakkie...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

alle drivers geupdated??

Wat gebeurd er als je een andere kaart er in zet????

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• bl33d
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

bl33d

I love the smell of Napalm..

Wat zegt apparaatbeheer? Uitroeptekens --> drivers opnieuw installeren

Speakers? Sluit ze is aan op je discman ofzo en luister of deze het wel doen..

Controleer je volume regeling etc. sucecs :)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:16
Niet lullig bedoeld hoor, maar vaak wil het weleens gebeuren dat je je sound mute. Vaak door een knop op je toetsenbord.

Hmmm... Als dit toch niet het geval is (wat ik denk na het nog een keer lezen van je startpost), ga dan naar apparaatbeheer en verwijder je geluidskaart. Reboot Windows en Windows zal automatisch je kaart vinden en installeren (indien nodig MET driver-cd)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Dat mute-n van de sound ken ik want dat heb ik eens gehad nadat ik een videoconference begonnen was in MSN. Toen was ook mijn geluid weg dus dat heb ik al gecontrolleerd. Ik zal dat laatste eens proberen. Wellicht zet dat zoden aan de dijk...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hallo, we zitten hier op www.tweakers.net, dat betekent dat we van je verwachten dat je eerst probeert het probleem zelf op te lossen door de kaart 's opnieuw te installeren, in een ander pci slot te proberen en dat soort dingen

Verder geef je VEEL te weinig informatie om je te kunnen helpen (zoals wat er in je apparaatbeheer staat enzo, je antwoord er gewoon niet op). Dit forum is geen helpdesk voor al je probleempjes, maar kan je helpen als je er (na zelf proberen) ECHT niet uitkomt, maar dan moet je wel antwoord geven als mensen dingen vragen.

Is dat teveel gevraagd, dan kan je beter de leverancier van de computer bellen of op www.beginnersweb.nl kijken

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.