Toon posts:

"PC op slot"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag mijn windows XP om 22:30 automatisch laten afsluiten. En daarna moet het niet meer mogelijk zijn om nog in windows terug te komen zonder password. De computer is niet ingedeeld voor meerdere gebruikers.

Misschien is dit mogelijk door er via een programma tijdelijk een password op te zetten? (hoe?) De volgende dag moet er trouwens gewoon weer gebruik van de computer gemaakt kunnen worden, zonder een password nodig te hebben. Dus moet er ook iets gebeuren om de computer weer vrij te maken

De gebruiker mag deze actie niet kunnen omzeilen of uitschakelen. Ikzelf wil wel de optie hebben om de instellingen te wijzigen.

Is dit zo mogelijk? En hoe kan ik dit dan het beste doen?

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

denk dat je hiermee moet kijken naar software en hardware. Dit is namelijk niet met alleen een proggie op te lossen. Hier zijn trouwens al topics over geweest, via de search zijn ze vast nog wel te vinden. Enkele weken (1 of 2) geleden is er nog 1 voorbij gekomen.

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
mja maar die zijn puur software, idd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor het afsluiten: Computer aan/uit op bepaalde tijd mogelijk?

En om te voorkomen dat iemand daarna kan inloggen kun je gewoon een gebruiker aanmaken die alleen tussen een bepaalde tijd kan inloggen, bijvoorbeeld tussen 07:00 uur en 23:00 uur :)

En door je zelf een ander account te geven kun jij wel 24 uur per dag gebruik maken van die PC... simpel :)

[ Voor 17% gewijzigd door Han op 10-09-2003 09:52 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

laatst waren er ook al dit soort vragen, welke je dus met de search had kunnen vinden:

Computer aan/uit op bepaalde tijd mogelijk?
Computer uitschakelen op tijdstip

* Erkens ziet dat hij te traag was, doordat hij zat te zoeken :(

[ Voor 13% gewijzigd door Erkens op 10-09-2003 09:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar misschien heb ik die al 10 keer gezien en nog steeds niet de juiste oplossing? :o

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Misschien moet je dan wat duidelijker je vraag omschrijven en precies aangeven waarom dat niet aan je wensen voldoet. Wat is er mis met die oplossingen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1