Toon posts:

Probleem met Pinnacle PCTV Pro kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een half jaar een Pinnacle PCTV Pro kaart, alleen sinds kort heb ik er een probleem mee. Als ik namelijk een minuutje of 1,5 naar een zender zit te kijken valt m'n geluid weg. Als ik dan naar een andere zender zap en weer terug naar de zender waar ik zat te kijken krijg ik m'n geluid wel weer terug, maar het is hoogst irritant. De help tool van pinnacle heeft geen goed antwoord op deze vraag dus misschien weet iemand van jullie hier wat van en kan het probleem oplossen. :?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Alle instellingen nagelopen m.b.t. geluid? Softwarepakket waarmee je tv kijkt opnieuw geinstalleerd?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:36
Uit het einde van Dit topic
Waar je de vraag eerst neerzette :
Waarschijnlijk heb je NIS of NAV 2003 geinstalleerd.
Daarin zit de optie om MSN Messenger te scannen, en daardoor valt het geluid weg.
Even die optie uitzetten, en het probleem is opgelost.
Als het goed is valt na het opstarten van Outlook Express het geluid ook weg, toch?
Dit komt wederom door de MSN integratie.

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

Verwijderd

Topicstarter
Ja, bedankt _/-\o_, ik zal het eens proberen als ik vanmiddag weer thuis ben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen NIS of NAV 2003 geinstalleerd (wat voor programma is dat eigenlijk). En bij outlook Express kan ik niet vinden wat je met de msn integratie bedoeld :|. Kan je het me iets duidelijker uitleggen, ik ben een n00b op dit gebied ;). Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 18:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• CornelisJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
NIS = Norton Internet Security
NAV = Norton AntiVirus

Als in Norton Antivirus (versie 2003) MSN Messenger integratie geactiveerd is, geeft dat geluidsproblemen door een probleem in de drivers van PCTV kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb norton antivirus en msn messenger uitgeschakeld, maar nog steeds blijf ik met hetzelfde probleem zitten. Iemand een oplossing ?

Verwijderd

Je moet ze beide niet uitschakelen, enkel de instant messenger protection (en dan het vinkje bij MSN Messenger uitzetten) in NAV.

Verwijderd

Topicstarter
En ik heb tegenwoordig het probleem dat als ik iets wil opnemen , dat dan het programma vreselijke "kraak" geluiden gaat maken, welke steeds luider worden. Hij slaat wel een bestandje op die ik kan afspelen in Windows Media Player, gewoone een avi. maar die heeft het zelfde probleem als wanneer ik op record druk, iemand een flex solution???? :?

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik dit topic weer in de active topics zonder overbodig een klein bericht te posten? (zoals deze ;))

Verwijderd

Topicstarter
JAAAAAAAAAAAAAA OF NIEMAND????????????????????????????????????

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een probleem met opnemen. Als ik op record druk gaat m'n geluid heel hard ruisen. Het volume wordt dan ook steeds groter :? Hij slaat wel een bestand op op m'n desktop, maar als ik dat afspeel krijg ik precies hetzelfde als toen ik op record drukte :?, Iemand een flexibele oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de beste manier om wat op te nemen met deze kaart? Welke audio opname moet ik gebruiken, en welke video? Ik snap daar namelijk nix van. Ik wil gewoon hoogst mogelijke kwaliteit met 5.1 geluid, en het moet niet een te grote file worden.
Pagina: 1